Kebocoran Vivo X60 Dilancarkan 8 April: Sistem Kamera ZEISS 5G

 


Vivo memperkenalkan telefon pintar barunya, Seri Vivo X60, yang akan dilancarkan di pasaran  pada 8 April melalui media sosial Vivo rasmi. Telefon pintar ini akan melengkapkan barisan perdana Vivo yang unggul dalam fotografi dan videografi serta sokongan untuk teknologi 5G.

Vivo mengesahkan bahawa Siri Vivo X60 akan hadir di pasar pada awal April 2021. Siri ini juga membawa teknologi dan ciri yang sama seperti versi global, iaitu kerjasama dengan syarikat teknologi lensa terkemuka, ZEISS dan telefon masa depan siap dengan telefon pintar 5G 


Vivoakan memberitahu maklumat lebih lanjut mengenai pelancaran Siri X60 melalui media sosial Vivo," 


Beberapa inovasi dan ciri terbaru varian Vivo baru ini termasuk sistem kamera ZEISS, Gimbal Stabilization 2.0, dan Extreme Night Vision 2.0. Vivo X60 Series juga telah disokong oleh 5G.


Siri Vivo X60 adalah produk kolaborasi pertama Vivo dengan ZEISS, sebuah syarikat global dalam optik dan opto-elektronik dan pelopor dalam bidang pengimejan profesional dan mudah alih. Seperti diketahui, mereka berdua juga bekerjasama untuk menubuhkan pusat R&D untuk mengembangkan fitur fotografi mudah alih profesional.


Gimbal Stabilization 2.0 adalah kemas kini dari versi sebelumnya. Dalam versi lanjutan ini terdapat penstabilan gambar optik yang diperluas dan ditingkatkan yang menawarkan pengalaman videografi dan fotografi yang lancar.


Vivo menuntut walaupun dalam keadaan cahaya rendah, ZEISS Optic yang dilengkapi dengan Gimbal Stabilization 2.0 akan membantu menghasilkan foto yang lebih terang dengan cahaya yang tajam dan bunyi yang minimum melalui ciri Extreme Night Vision 2.0 terkini.


Teknologi 5G dalam Siri Vivo X60 dipanggil untuk menyediakan telefon pintar masa depan. Namun, untuk rekod, fungsi rangkaian 5G bergantung pada ketersediaan rangkaian operator di setiap negara.

Previous Post Next Post

Contact Form