Kerjasama yang unik PUBG Mobile dengan B.Duck

 


PUBG Mobile bekerjasama dengan B.Duck untuk menghadirkan watak bebek kuning yang menggemaskan dalam permainan battle royale.

Pada acara bertajuk 'B.Duck World Tour', B.Duck yang comel akan muncul dan membawa kegembiraan dalam permainan dalam 5 peta PUBG Mobile, bermula dari Erangel, Miranmar, Sanhok, Vikendi dan berakhir di Livik. Itik dapat dipandu oleh pemain untuk menjelajah pulau dan laut dalam permainan PUBG Mobile.


Pada setiap peta, pemain akan dijemput untuk berpartisipasi dan menyelesaikan pelbagai misi yang diberikan, dilengkapi dengan 8 token petrol yang dapat digunakan untuk menggerakkan B Duck untuk menjelajahi pulau dari laut pada peta ini.


Pemain yang berjaya menyelesaikan misi di 1 peta, berhak mendapat kad pos dan pelbagai hadiah tambahan. Dan jika mereka dapat menyelesaikan semua misi dalam 5 peta, maka hadiah kulit Set Anak Biasa yang eksklusif dapat dimenangi secara kekal.


Bukan itu sahaja, pemain yang menyukai set PUBG Mobile yang comel berpeluang mendapatkan pernak-pernik itik, termasuk: B. Set pakaian itik, B. Helai Bebek, B. Kepala Bebek, B. Parasut Bebek, B ransel Bebek dan B. Duck - DP28 senjata kulit pada acara Joy Treasure, yang hanya berlangsung hingga 22 Mac 2021. Untuk dapat memperoleh semua hadiah Joy Treasure dalam bentuk B.Duck Set, seorang pemain mesti mendapat sejumlah 5,140 syiling UC.


"Bekerjasama dengan watak terkenal, B.Duck, menunjukkan komitmen kami untuk terus memberikan sensasi baru dan unik untuk peminat dan komuniti PUBG Mobile di seluruh dunia. Melalui acara Jelajah Dunia B.Duck dan pelbagai penghargaan tetap, kami berharap untuk membawa anda kembali. pengalaman bermain yang lebih menyeronokkan dan baru, "kata Jenny Zhuang, Pengurus Pemasaran PUBG Mobile .

Kerjasama yang unik PUBG Mobile dengan B.Duck Kerjasama yang unik  PUBG Mobile dengan B.Duck Reviewed by thecekodok on 1:45:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.