Lebih seronok! Pokemon Go dimainkan dengan HoloLens 2


Acara Microsoft Ignite 2021 adalah peluang bagi Niantic untuk mengumumkan kolaborasinya dengan Microsoft dan mempamerkan Pokemon Go yang lebih menarik dengan menggunakan alat dengar HoloLens 2.

Melalui video demo yang dipamerkan, nampaknya CEO dan pengasas Niantic John Hanke juga tampil menunjukkan bagaimana augmented reality (AR) dapat memperkaya pengalaman bermain permainan.


Kami gembira dapat bekerjasama dengan @microsoft & @hololens mengenai pengalaman baru yang akan menyatukan dunia digital dan fizikal. Lihat demo bukti konsep ini, yang dibina di atas platform berskala planet kami, dan kemungkinan luar biasa yang boleh dinanti. https://t.co/ig0bQUIQ8b pic.twitter.com/gGk5djVayC


- Niantic, Inc. (@NianticLabs) 2 Mac 2021


Perlu diingat, demo ini tidak dimaksudkan untuk digunakan di kalangan pengguna tetapi sebagai kebocoran mengenai bagaimana perisian dan perkakasan permainan akan berkembang di masa depan.


"Kami berkomitmen untuk memanfaatkan dan memperluas platform kami untuk membangun pengalaman AR dunia nyata untuk sebanyak mungkin peranti, dan menjangkau pelbagai pemain tanpa mengira lokasi fizikal mereka. Ini termasuk membina dengan orang lain yang berkongsi visi bagaimana teknologi dapat memudahkan hubungan sosial. yang lebih mendalam dan mencetuskan pengembaraan yang lebih menarik di dunia nyata, "kata Niantic seperti dikutip oleh Nintendo Life, Khamis (4/3/2021)


"Pada titik ini kita baru saja sampai ke permukaan. Tetapi kita tahu, tahun-tahun mendatang akan dipenuhi dengan tonggak penting yang berfungsi sebagai titik tolak dalam perjalanan AR sebagai platform pengkomputeran yang mengubah hidup. Kami sangat gembira berada di barisan hadapan , "sambungnya.


Apa pendapat kamu? Adakah anda juga ingin tahu bagaimana rasanya mencuba pengalaman AR yang akan ditawarkan oleh Niantic kepada anda?

Lebih seronok! Pokemon Go dimainkan dengan HoloLens 2 Lebih seronok! Pokemon Go dimainkan dengan HoloLens 2 Reviewed by thecekodok on 4:38:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.