Logitech mengeluarkan Earphone Gaming, apa yang hebat?

 


Logitech G mengeluarkan peranti permainan terbarunya , iaitu G333 Gaming Earphone, fon telinga pertama mereka yang bertujuan untuk penggunaan permainan.

G333 berjanji untuk menghasilkan suara yang mengasyikkan, sama ada digunakan pada PC, telefon bimbit atau konsol, dan pengalaman permainan dapat dioptimumkan dengan suara yang tepat. Fon telinga sendiri mempunyai pemacu audio khusus dua.


Saat ini bermain permainan telah menjadi trend gaya hidup yang dapat dibawa ke mana saja Anda pergi. Contohnya, anda boleh bermain dengan peranti mudah alih atau konsol mudah alih sambil menunggu pengangkutan awam, bergaul dengan rakan, atau semasa rehat kerja.



"Fon telinga Permainan Logitech G333 membolehkan anda bermain sepenuhnya dengan memberikan suara yang sangat dioptimumkan, di mana sahaja anda berada," sambungnya.


G333 dilengkapi dengan bahan aluminium kasar dan dijanjikan mempunyai ketahanan yang boleh dipercayai. Kabel yang digunakan sudah mempunyai model rata menggunakan bahan TPE (termoplastik elastomer), mempunyai fleksibiliti tinggi sehingga tidak mudah putus walaupun dibengkokkan.


Fon telinga juga dilengkapi dengan mikrofon sebaris yang diklaim berkualiti tinggi, sehingga komunikasi dan perbualan dengan pemain lain dapat didengar dengan jelas. Terdapat juga butang kawalan bersepadu yang dapat digunakan untuk bermain, berhenti sebentar dan mengatur kelantangan dengan mudah.


G333 adalah fon telinga permainan pertama yang dilancarkan dari Logitech G.. Dengan semua pengalaman yang dimiliki Logitech G sebagai salah satu jenama gear permainan terbaik di dunia, kami berharap produk ini dapat meningkatkan prestasi anda dalam bermain permainan, terutamanya mudah alih dan konsol


Produk ini serasi dengan pelbagai peranti yang menggunakan sambungan jack aux 3.5 mm, seperti PC, peranti mudah alih, Xbox, PlayStation, Nintendo, dan sebagainya.


Namun, untuk peranti yang tidak mempunyai port 3.5mm, penyesuai USB-C juga disediakan. Dalam pakej penjualan, terdapat juga tiga penutup telinga silikon yang sesuai dengan ukuran telinga pengguna. Harga? Terdapat dalam tiga warna, hitam, putih, dan ungu (ungu).

Logitech mengeluarkan Earphone Gaming, apa yang hebat? Logitech mengeluarkan Earphone Gaming, apa yang hebat? Reviewed by thecekodok on 6:49:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.