Mengenal 2 Senjata Baru di Call of Duty: Mobile Season 2

 


Dalam kemas kini terbaru Garena Call of Duty: Mobile, pelbagai kandungan baru seperti peta, watak dan senjata segera menyambut semua pemain dengan memberikan nuansa perang yang berbeza dari musim sebelumnya.

Apa yang menarik mengenai patch kemas kini 9.0 ini adalah 2 senjata yang baru dilancarkan, iaitu AS VAL sebagai pendatang baru untuk jenis Assault Rifle, dan SP-R-28, yang merupakan senjata jenis Marksman Rifle.


Dilaporkan kedua-dua senjata ini adalah senjata yang agak kuat. Di mana, apabila ada pemain yang menggunakan salah satunya, ini akan meningkatkan kesukaran bermain untuk pemain lain. Adakah betul? Mari lihat lebih banyak maklumat mengenai kedua-dua senjata ini!



Assault Rifle Terbaru : AS-VAL


Senjata terbaru, senapang automatik sepenuhnya dengan kadar tembakan dan kerosakan yang tinggi, sangat sesuai untuk anda yang gemar bermain dalam jarak sederhana. Dengan senjata ini, rusher pasti akan semakin menguasai medan perang dan dapat menunjukkan kemampuan mereka untuk bermain dalam mod dan peta apa pun! Di samping itu, anda boleh mendapatkan senjata ini dengan membuka hantaran pertempuran tahap 21.


Marksman Rifle Terbaru : SP-R-28


Berita baik untuk anda pemain yang mempunyai sokongan peranan! Kali ini, Garena Call of Duty: Mobile juga mempersembahkan senjata jenis Marksman Rifle terbaru, SP-R-28. Tidak seperti Sniper Rifle, senapang penembak jenis ini adalah senjata yang menggunakan sistem semi-reload dan mempunyai kelajuan pergerakan yang lebih tinggi. Dengan kelebihannya, pemain dapat bergerak bebas dan bertarung pada jarak jauh hingga jarak jauh menggunakan senjata jenis ini. Anda boleh mendapatkan senjata ini secara percuma hanya dengan menyelesaikan misi yang akan datang dalam Garena Call of Duty: Mobile.


Tertarik dengan kandungan terbaru yang lain dalam kemas kini patch 9.0 ini? Dapatkan semua maklumat terkini mengenai Call of Duty: Mobile, dengan melayari laman facebook rasmi Garena, Instagram rasmi, dan saluran Youtube rasmi.

Previous Post Next Post

Contact Form