Oppo Reno5 Marvel Avengers Edition

 


Oppo Reno5 hadir dalam edisi Marvel Avengers. Nanti Oppo Reno5 Marverl Avengers Edition akan dijual secara terhad melalui dalam talian.


Oppo dan Marvel telah berkolaborasi beberapa kali untuk mempersembahkan telefon edisi khas. Ini adalah pertama kalinya pada peranti F3 Black Edition yang berkolaborasi dengan watak Spider-Man. Telefon bimbit itu dipersembahkan pada tahun 2017 bersamaan dengan pelancaran filem Spider-Man: Homecoming


Kemudian diteruskan pada F11 Pro Marvel Avengers Limited Edition. Telefon bimbit dilancarkan bersama dengan filem Avengers: Endgame pada tahun 2019.


Oppo selalu membuat edisi khas dengan Marvel dijual dalam jumlah yang sangat terhad. Seperti F3 Edisi Hitam Spider-Man: Homecoming, yang pada masa itu dijual dengan harga hanya 300 unit. Di samping itu, keseluruhan edisi khas dijual dalam talian sahaja.


Untuk Reno5 Marvel Avengers Edition, Oppo akan menjelaskan mekanisme pembelian minggu depan, termasuk harga dan laman web e-commerce yang akan menjual peranti tersebut.

Previous Post Next Post

Contact Form