Petua untuk memikat gadis di Tinder, dijamin kejayaan


 Apabila anda ingin mencari pasangan atau pasangan dalam aplikasi temu janji dalam talian, seperti Tinder, anda mungkin merasa janggal ketika mahu memulakannya.


Malah ada yang merasa 'takut' untuk berbual dengan rakan kongsi yang berpotensi. Tetapi, anda tidak perlu risau selagi anda kekal dan menghormati pertandingan anda.

Baiklah, bagi anda yang ingin 'memikat' gadis melalui sembang, Tinder memberikan beberapa petua supaya anda boleh berbual dengan santai di Tinder.


Sebagai langkah pertama, anda harus menjadikan perlawanan anda selesa. Tunjukkan bahawa anda memahami budaya temu janji dan dapat membuat mereka merasa selamat.


Cuba lihat dari sudut pandangan anda mengenai perkara-perkara yang akan membuat mereka selesa. Contohnya, jika anda mahukan janji temu secara langsung atau tarikh dalam kehidupan sebenar (IRL), minta dia berjumpa di tempat awam.


Perhatikan profil atau bio. Biasanya gambar dan bio di profil seseorang mempunyai banyak petunjuk dan dapat membantu anda memahami pertandingan kegemaran anda dengan lebih baik.


Inilah contoh yang mungkin anda dapati di bio mereka, "Satu cawan ice cafe latte ditambah topik menarik untuk dibincangkan."


Dari artikel ini, anda sudah mengetahui bahawa kemungkinan pasangan anda suka kopi dan suka melepak di kedai kopi. Tetapi, sebelum meleret ke kanan (berminat dengan profil seseorang), ingatlah untuk selalu memeriksa tanda centang biru pada profil mereka.


Anda juga dapat mencari topik setelah melihat foto dari pertandingan anda. Tanyakan kepada mereka mengenai perjalanan khas atau pengalaman konsert mereka dan siapa kumpulan kegemaran mereka.


Jangan lupa hantarkan foto tempat dan aktiviti yang berlainan di profil anda. Agak sukar untuk memulakan perbualan jika foto anda hanya selfie.


"Jika anda melihat bio, anda suka menonton, bukan?" atau "Wow, adakah anda suka melancong? Di mana anda berada?" Ya, anda boleh bermula dengan cara ini.


Untuk hoki, perlawanan anda telah diisi dalam Prompt sehingga anda mempunyai lebih banyak peluang untuk mendapatkan pembuka dari seorang gadis. Atau, mungkin jika anda mahukan gadis berbual terlebih dahulu, anda juga boleh mengisi Prompt tersebut.


Untuk diperhatikan, Prompt mendorong pengguna untuk menjawab soalan atau ayat yang lengkap untuk menunjukkan keperibadian mereka dengan jawapan yang lebih baik.


"Hai, Helo, Hello, Hai atau Hi adalah salam yang membosankan. Terdapat banyak cara lain untuk mengenali seseorang dengan lebih mendalam. Contohnya, cuba tanya mereka di mana mereka pernah berbasikal atau makanan kegemaran mereka.


Sekarang, setelah berjaya memulakan perbualan, anda boleh mencuba langkah seterusnya.


Cuba memberi pujian tanpa perlu menyebutkan fizikal anda. Elakkan pujian seperti, 'Anda mempunyai senyuman yang indah' ​​atau 'Anda panas, bukan begitu!'.


Pujian seperti ini adalah sopan. Sekiranya anda ingin mengetahui perlawanan anda dengan lebih baik, cuba minta cadangan atau pendapatnya mengenai sesuatu. Siapa yang tidak suka mendengar pendapat mereka?


Menggoda dengan hormat adalah cara yang paling tepat. Gadis akan lebih kagum jika anda menghantar gambar kucing comel.


Fikirkan cara yang lucu, ringan dan menyeronokkan, jangan terlalu lurus ke depan.


Jangan meminta tarikh, ada baiknya anda menunggu sehingga anda saling mempercayai sehingga tidak mungkin ditolak.


Anda juga perlu lebih yakin dan spesifik. Satu arah, mungkin seperti ini: "Saya sudah lama ingin melepak di kafe luar. Contohnya, hujung minggu ini anda tidak sibuk, mahu menyertai atau tidak?"


Baiklah, cuba lihat tindak balas mereka. Sekiranya sebagai contoh pertandingan anda mengatakan 'ya' atau mencadangkan waktu lain, itu adalah petanda yang baik. Tetapi jika misalnya dia tidak setuju, itu bermakna anda harus lebih sabar atau harus mencari sesuatu yang lain.


Sebenarnya tidak ada cara yang betul atau salah untuk bercakap dengan gadis-gadis di Tinder, tetapi mesti berdasarkan rasa hormat.

Petua untuk memikat gadis di Tinder, dijamin kejayaan Petua untuk memikat gadis di Tinder, dijamin kejayaan Reviewed by thecekodok on 4:27:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.