Riot Games Mengumumkan Astra Sebagai Ejen Baru di Valorant, Bilakah Ia Akan Dilancarkan?

 


Riot Games baru saja mengumumkan kehadiran ejen baru untuk penembak berbilang pemain 5v5 mereka, iaitu Valorant.


Adapun ejen baru bernama Astra, watak yang mempunyai kemampuan untuk mengawal tenaga kosmik dan mengubah keadaan medan perang sesuka hatinya.


Lalu bilakah ejen dari Ghana akan hadir dalam permainan Valorant?


"Astra akan hadir di pertandingan pada 2 Maret 2021," seperti yang diungkapkan oleh Riot Games dalam pernyataan resminya, Selasa (2/3/2021).


Dijelaskan oleh pembangun, Astra mempunyai kebolehan yang cukup unik berbanding watak ejen lain dalam permainan.


Apabila kemahiran utama diaktifkan, badan astral Astra akan "terbang" di atas peta (peta) untuk melihat perspektif yang lebih baik di mana lawan berada.


Dalam bentuk astralnya, pemain dapat meletakkan bintang yang dapat berubah menjadi kemahiran Nebula, Nova Pulse, atau Gravity Well yang mampu menangkap dan menyerang musuh ketika terperangkap.


"Melalui Astra, kami ingin memaparkan watak ejen yang bertindak sebagai pengawal. Seorang watak yang dapat melihat peta permainan secara keseluruhan," kata John Goscicki, Producer-Character di Valorant.


Akibatnya, tubuh Astra sebenarnya mudah diserang oleh lawan jika pemain gegabah menggunakan watak baru ini ketika bertarung di Valorant.


Selain itu, Riot Games juga akan melancarkan kad pertempuran baru yang akan membolehkan pemain membuka kunci kosmetik watak di Valorant.


Bersenjata dengan 1,000 VP, anda akan mendapat senjata jarak dekat Prism III Ax, Cavalier Vandal, Cavalier Operator, Make some Noise Spray, dan kad Versus // Sova + Cypher.


Jangan risau bagi anda yang tidak membeli tiket pertempuran, kerana anda juga berpeluang mendapatkan pistol Prism III Classic dan semburan Dumpster Fire.


Seperti Astra, pas pertempuran ini juga akan tersedia mulai 2 Mac 2021.

Previous Post Next Post

Contact Form