Son Goku dalam Dragon Ball Demon Breaker tidak boleh menjadi mode Saiyan, mengapa?

 


Untuk generasi 1990-an, mereka mesti biasa dengan siri anime Dragon Ball, yang dimainkan oleh Son Goku sebagai watak utama.

Sayangnya, bagaimanapun, tidak ada sekuel manga atau anime mengenai pengembaraan Son Goku dan rakan-rakannya. Sementara itu, berita baik datang dari peminat permainan Dragon Ball.


Terdapat projek Dragon Ball Demon Breaker dengan konsep permainan yang diilhamkan oleh Devil May Cry. Projek ini dikembangkan oleh pasukan Saiya-Slash dengan kerjasama ATLAS Studios Colombia.


Dragon Ball Demon Breaker dijadualkan akan dilancarkan pada musim panas 2021. Ia kini dalam peringkat pengembangan, dan anda dapat menonton kemas kini di Twitter @ProjectTht atau Youtube Saiya-Slash Team.


Baru-baru ini, Game Rant berkesempatan untuk menemubual RedabCho, Pengarah Kreatif, Pereka Permainan Utama dan Penerbit Dragon Ball Demon Breaker. RedabCho berkongsi wawasan berharga mengenai permainan ini di masa hadapan, seperti beberapa ciri yang akan ditambahkan dan banyak lagi. Dia juga meluangkan masa untuk membincangkan peranan Goku dan Vegeta dalam permainan.


Seperti yang diketahui oleh beberapa peminat, Goku dan Vegeta adalah orang-orang Saiyan berdarah murni dan sering menjadi tumpuan utama dalam permainan anime, manga dan juga permainan video. Tetapi itu tidak berlaku dalam projek ini.


Satu-satunya watak yang boleh dimainkan adalah Future Trunk. Sementara itu, Son Goku dan Vegeta dalam permainan Dragon Ball akan bertindak sebagai sokongan yang menyokong Trunk ketika bertarung.


Satu lagi perkara yang mengejutkan, Goku dan Vegeta tidak akan dapat berubah menjadi mod Saiyan. Oleh itu, fokus utama dalam permainan ini hanyalah Trunk, yang akan diperjuangkannya di barisan depan.


Apabila Trunk masuk ke mod Saiyan, Goku dan Vegeta mesti mundur dan membiarkan Trunk melawan.


Bagi anda yang tidak tahu, Dragon Ball Demon Breaker adalah projek buatan peminat. Projek ini bukan untuk keuntungan, tidak mengambil sumbangan dan tidak mempunyai hubungan francais rasmi.

Previous Post Next Post

Contact Form