3 Permainan Supercell Baru, Saudara Clash of Clans


 Supercell mendedahkan bahawa terdapat tiga permainan clash baru yang kini sedang dalam pengembangan. Pasukan pengembangan berbeza dengan Clash of Clans dan Clash Royale.

Pembangun permainan mudah alih Finland, Supercell, terkenal dengan permainan mereka, iaitu Clash of Clans, Clash Royale dan Brawl Stars. Mereka juga mengumumkan rancangan untuk memperluas dunia pertembungan kepada peminat. Supercell mendedahkan bahawa terdapat tiga judul baru yang sedang dalam tahap pengembangan.


"Selain menawarkan pengalaman Clash baru kepada pemain semasa, kami juga ingin memperluas dunia Clash kepada pemain yang belum pernah memainkan permainan ini sebelumnya," tulis Supercell, yang dipetik dari The Verge, Selasa (6/4/2021).


Ketiga permainan tersebut merangkumi Clash Quest, yang merupakan permainan strategi dengan mekanisme permainan berdasarkan giliran. Kemudian Clash Mini adalah permainan papan maya, di mana pemain dapat membina pasukan dengan watak yang menggemaskan.


Seterusnya adalah Clash Heroes, permainan dengan genre co-op action role play game. Supercell juga mengesahkan bahawa permainan ini dalam peringkat pengembangan dan kemungkinan akan berubah pada masa akan datang.


Biasanya Supercell tidak akan memberikan maklumat mengenai permainan yang masih dalam pembangunan. Tetapi memandangkan itu semua permainan Clash, mereka berharap pemain dapat menjadikannya sesuatu yang menarik.


Sebagai permulaan, Supercell mahu komuniti Clash menjadi sebahagian daripada perjalanan ini. Kerana mereka mengakui bahawa mereka tidak akan dapat menjadi seperti sekarang tanpa bantuan pemain dan pencipta kandungan.


Supercell juga menekankan bahawa pembangun tiga permainan baru itu berbeza dengan Clash of Clans dan Clash Royale.


"Penting untuk diperhatikan bahawa pasukan pengembangan Clash of Clans dan Clash Royale 100% terpisah dari tiga permainan Clash (dan pasukan pengembangan di belakangnya). Maksudnya, permainan Clash baru ini tidak akan mempengaruhi pengembangan atau sokongan mana-mana permainan Supercell yang lain, "tulis Supercell.

Previous Post Next Post

Contact Form