Anak perempuan Steve Jobs: Cantik, Pandai dan Banyak harta


 Anak perempuan bongsu mendiang Steve Jobs, menjalani kehidupan yang diimpikan oleh sebilangan orang. Penampilan yang baik, pintar dan juga banyak harta benda. Berikut adalah sedikit kisah mengenai Eve Jobs, yang dipetik dari pelbagai sumber:

Jadi Model


Eve Jobs adalah anak perempuan bongsu dari perkahwinan Steve Jobs dengan Laurene Powell. Pada masa ini, dia berumur 22 tahun. Wajahnya yang menawan menjadikannya model iklan baru-baru ini.



Eve Jobs membuat debut profesionalnya sebagai model pada akhir tahun 2020 dengan membintangi kempen iklan untuk jenama kosmetik edisi Krismas Glossier. Sebagai bintang iklan kempen Glossier, dia berdampingan dengan pelakon muda Sydney Sweeney.


Kekayaan Keluarga yang melimpah


Setelah kematian Steve Jobs kerana barah pankreas pada tahun 2011, kekayaannya diserahkan kepada isterinya Laurene. Wanita itu menjadi salah satu orang terkaya di dunia dengan aset dalam lingkungan USD 20 bilion.


Laurenne pernah mengatakan bahawa anaknya tidak akan banyak mewarisi harta pusaka dan bahawa dia telah banyak menyumbang kepada kebajikan. Tetapi tentu saja Hawa masih akan diberi kemudahan kelas pertama dan tidak akan kekurangan wang. Percutian juga tidak menjadi masalah kerana mereka mempunyai pesawat peribadi dan kapal layar mewah.


Atlet berkuda


Menunggang kuda adalah salah satu hobi Eve Jobs. Sebelum memasuki industri pemodelan, dia bahkan termasuk dalam senarai atlet berkuda dengan pencapaian di bawah 25 tahun. Menurut Horse Sport, namanya menduduki tempat kelima daripada 1,000 atlet berkuda dalam kategori umur di peringkat global.


Kemudahan kelas pertama disediakan untuk menyokong aktiviti menunggang kuda. Pada tahun 2016, dia membeli tempat latihan bernilai jutaan dolar di Florida. Kemudahan ini boleh memuatkan sehingga 20 ekor kuda. Sementara harta itu mempunyai lima bilik tidur dan kolam renang.


Pelajar Stanford dan Hobi Dating


Eve disenaraikan sebagai pelajar tahun akhir di Stanford University, salah satu kampus paling berprestij di dunia. Nampaknya, dia mewarisi kecerdasan ayahnya yang menghasilkan banyak produk cemerlang semasa menerajui Apple.


Seperti remaja lain, Eve Jobs sering kali sering menukar teman wanita. Salah satunya ialah atlet polo air Aidan Reilly. Terdapat juga banyak rakan dan dari gambar di Instagram, nampaknya Eve suka melepak atau berpesta dengan mereka.

Previous Post Next Post

Contact Form