AOV Super Sale Weekend: Terdapat potongan istimewa dan Skin Florentino terkini

 


Arena of Valor kembali lagi menyajikan acara menarik dengan tema Super Sale Weekend. Garena Arena of Valor menawarkan potongan istimewa dan kulit terbaru Emperyan Champion: Sagittarius Florentino.

Ini adalah berita baik bagi Pencabar, kerana Super Sale kembali dengan potongan harga yang sangat tinggi. Selain itu, anda juga boleh mendapatkan kulit terbaru Florentino, Emperyan Champion: Sagittarius, anda tahu.


Acara Super Sale hanya berlangsung pada 18 April 2021 jam 12.00 - 24.00 . Setiap 2 jam, hadiah utama akan diset semula dan anda boleh mendapatkan beberapa Skins terkini dengan harga istimewa.



Tidak hanya mempersembahkan Juara Emperyan: Sagittarius Florentino sahaja. Garena Arena of Valor juga memberikan tawaran menarik untuk pembelian Skin Academy (Academy Unown Skin Box), Dance of Death Mina, Summer Bash Unown Box, dan Black Swan Veera & White Swan Krixi.


Khusus untuk Florentino, Hero ini adalah wira yang paling sering digunakan dalam kejohanan ASL 2021 Spring dengan kadar kemenangan 60%. Wira ini juga kelihatan mematikan di Dark Slayer Lane, terutama dengan penampilan kulit terbarunya.


Oleh itu, jangan terlepas tawaran istimewa pada hari Ahad ini, Challengers. Jangan lupa untuk menetapkan penggera setiap 2 jam, dan log masuk ke Arena of Valor bermula jam 12.00 WIB!

Previous Post Next Post

Contact Form