Game State of Survival Kedatangan Pemain The Walking Dead


 FunPlus, pembangun dan penerbit permainan State of Survival membawa AMC untuk membawa watak Daryl Dixon dari The Walking Dead ke permainan.

State of Survival sendiri adalah permainan mudah alih strategi bertema apokaliptik yang telah dimuat turun 60 juta kali sejak pertama kali dilancarkan setahun yang lalu. Dari 15 April hingga Oktober 2021, Daryl akan menjadi wira yang boleh dimainkan dalam permainan.


Kehadirannya juga telah disesuaikan dengan kisah permainan State of Survival. Daryl juga ditemani oleh anjing pendamping, seperti dalam siri televisyen. Pelakon suara Daryl di State of Survival adalah Norman Reedus, yang melakonkan watak asli dalam The Walking Dead.



Terdapat sejumlah konten dan permainan baru dari kolaborasi antara State of Survival dan The Walking Dead. Seperti 'Search for Crossbow' untuk mendapatkan pahlawan Daryl, serta bangunan 'Homeward Bound' baru untuk mendapatkan item yang berfungsi untuk menaik taraf bangunan, pasukan, dan penyelidikan.

Buku Koleksi Telur Berjalan Mati mengandungi kuiz mengenai State of Survival dan The Walking Dead, hadiahnya adalah mata yang dapat ditukar dengan kotak harta karun. Semua kemas kini ini terdapat dalam permainan versi 1.11 yang boleh dimuat turun di App Store dan Play Store.


"Terima kasih kepada Survivors (sebagai peminat SoS) atas semangat dan sokongan yang diberikan dalam kolaborasi spektakuler pertama antara State of Survival dan The Walking Dead, yang dapat mencapai lebih dari 5 juta pendaftaran dalam waktu yang singkat," jelas Chris Petrovic, Ketua Pegawai Perniagaan, FunPlus.


"Kami telah bekerjasama dengan AMC dan Norman Reedus untuk mencipta sesuatu yang sangat menggembirakan bagi pemain SOS dan peminat The Walking Dead. Kami berharap pemain kami menikmati pengalaman bermain Daryl Dixon yang legenda," pungkasnya.

Previous Post Next Post

Contact Form