Harga AirPods Max lebih mahal daripada iPhone SE

 


Setelah diperkenalkan Disember lalu, fon kepala terbaru Apple dijual di pasaran  Jangan terkejut, harga AirPods Max lebih mahal daripada iPhone SE.

Rangka AirPods Max dibuat dengan keluli tahan karat untuk ketahanan, kelenturan dan keselesaan yang hebat untuk pelbagai bentuk dan ukuran kepala. Memiliki kanopi dan earpad yang direka khas untuk memberikan keselesaan kepada suara akustik yang memanjakan.


Apple membuat kanopi menggunakan jaring rajutan bernafas untuk mengurangkan tekanan di kepala. Sementara itu, bantal telinga menggunakan memori busa untuk membuat meterai berkesan menghasilkan bunyi yang mendalam.



Setiap cuping telinga dihubungkan oleh ikat kepala yang mudah masuk dan keluar. Selain itu, cawan telinga boleh dipusingkan agar sesuai dengan kontur unik kepala pengguna.


Fon kepala sendiri mempunyai Crown Digital yang diilhamkan oleh Apple Watch. Fungsinya adalah untuk mengawal kelantangan, main balik, menjawab atau menamatkan panggilan, mengaktifkan Siri.


AirPods Max menampilkan pemacu dinamik 40mm untuk bass yang mendalam, kaya, jarak pertengahan yang tepat, dan sambungan frekuensi tinggi yang jelas untuk setiap nota yang sampai ke telinga pengguna dengan lebih baik dan lebih jelas.


Motor magnet deringan neodymium dwi membolehkan distorsi total kurang dari 1% pada keseluruhan julat bunyi, walaupun pengguna memaksimumkan kelantangan.


Dilengkapi dengan cip H1, disertai dengan reka bentuk suara khusus dan perisian yang disempurnakan. Alat dengar juga melengkapkan setiap 10 teras audio dalam cip H1 dengan pengiraan sehingga 9 bilion sesaat untuk pengalaman audio yang lebih baik termasuk Adaptive EQ, ANC, mod crosstalk, dan audio spatial.


AirPods Max juga dilengkapi dengan teknologi sambungan satu sentuhan. Alat dengar juga mengesan secara automatik ketika berada di kepala.


Setelah berada di kedudukan yang betul, fon kepala akan mengeluarkan suara dan mungkin berhenti setelah mengeluarkan atau mengangkat alat dengar.


Mengenai jangka hayat bateri, AirPods Max diklaim menyediakan jangka hayat bateri hingga 20 jam dengan audio, masa bercakap, atau main balik kesetiaan tinggi dengan Pembatalan Kebisingan Aktif dan audio spasial diaktifkan.


Terdapat dalam varian ruang kelabu, perak, biru langit, hijau dan merah jambu. Fon kepala baru dari Apple ini boleh dibeli di iBox dan juga di Digimap.

Harga AirPods Max lebih mahal daripada iPhone SE Harga AirPods Max lebih mahal daripada iPhone SE Reviewed by thecekodok on 5:56:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.