Lady Dimitrescu di Resident Evil: Village setinggi Pokemon legenda


 Lady Dimitrescu dari permainan Resident Evil Village adalah ketinggian yang sama dengan Legendary Pokemon. Vampire seksi ini mempunyai ketinggian hingga 2.9 meter.

Setelah ketinggian Lady Dimitrescu terungkap, netizen segera membandingkannya dengan watak fiksyen lain. Seperti yang dilakukan oleh Ubisoft dan juga akaun Twitter Gaming.


Twitter Gaming juga bergabung dalam keseronokan membandingkan Lady Dimitrescu dengan beberapa Pokemon Legenda dengan ketinggian yang sama. Sebilangan termasuk Pokemon Black Zekrom dan dua anjing dari Pokemon: Sword & Shield yang juga memiliki ketinggian 2.9 meter.



tinggi sama btw pic.twitter.com/XsKybAyDHF


- Permainan Twitter (@TwitterGaming) 3 Februari 2021


Sangat menggembirakan apabila menganggap Lady Dimitrescu menjadi sebahagian daripada alam semesta Pokemon. Di mana dia berdiri lebih tinggi di samping beberapa Pokemon kuat seperti Melmetal, Mewtwo dan Necrozma serta tiga burung dan anjing legenda yang lain. Sebenarnya, perkara yang tidak masuk akal adalah bahawa tujuh Pikachus ditumpuk di atas satu sama lain untuk menyamai ketinggian Lady Dimitrescu.


Ketika watak Lady Dimitrescu terungkap di internet, orang-orang langsung terobsesi dengan kecantikan pucatnya, bukan kerana kulitnya yang sempurna dan sempurna. Tetapi peminat tertarik dengan ketinggiannya. Ada yang ingin tahu mengenai ukuran kaki wanita vampir ini.


Lady Dimitrescu memainkan watak antagonis di Resident Evil Village. Ukuran badan mereka boleh dikatakan tidak wajar dan mungkin sedikit menakutkan jika dibandingkan dengan beberapa Pokemon terkuat.


Memandangkan masa pelepasan hanya tinggal satu bulan lagi. Nampaknya Capcom akan lebih gigih memberikan maklumat sulit mengenai Lady Dimitrescu. Seperti yang dinyatakan sebelumnya oleh Pengarah Seni, Tomori Takano, ukuran kasut Lady Dimitrescu adalah 17.4 inci (44 cm), hampir dua kali ganda ukuran kasut wanita biasa.


Menurut anda, apa rahsia lain yang akan didedahkan oleh Capcom mengenai vampir seksi Resident Evil Village, Lady Dimitrescu?

Previous Post Next Post

Contact Form