Lady Dimitrescu Resident Evil Village Boleh Dimainkan di Fallout 4

 


Lady Dimitrescu dari Resident Evil Village, dapat dimainkan di Fallout 4, permainan yang dibuat oleh Bethesda. Tetapi ini hanya mod yang menyajikan pakaian seperti vampir paling seksi di Resident Eviil.

Tidak dapat dinafikan, Lady Dimitrescu sebagai penjahat utama Resident Evil Village sangat digemari peminat. Keghairahan peminat mula-mula muncul ketika vampir seksi ini hadir di Showcase yang diadakan oleh Capcom pada Januari 2021.


Untuk merasakan ketegangan Lady Dimitrescu secara langsung, peminat harus menunggu pembebasan Resident Evil Village pada bulan Mei. Walau bagaimanapun, seorang modder telah membuat mod baru yang menambahkan watak vampire seksi ke permainan Fallout 4.


Mod Fallout 4 terbaru memberi peluang kepada pemain untuk menambahkan watak antagonis Lady Dimitrescu ke permainan. Mod Lady Dimitrescu dibuat oleh modder bernama Vtaw, yang merupakan kostum yang boleh dipakai pemain.


Lady Dimitrescu Resident Evil Village boleh dimainkan di Fallout 4 Lady Dimitrescu Resident Evil Village boleh dimainkan di Fallout 4 Foto: Lady Dimitrescu Resident Evil Village boleh dimainkan di Fallout 4

Menurut Vtaw, mod ini dilengkapi dengan jala yang sudah dibuat sebelumnya agar kelihatan serupa dengan Lady Dimitrescu. Manakala gaun yang dipakai dibuat menggunakan stok fizikal milik Fallout 4.


Jadi peminat tidak mengharapkan kesan mewah dari mod ini seperti Skyrim, atau permainan lain dari Bethesda. Berita baiknya ialah, pemain tidak perlu memuat turun mod tambahan untuk menjadikan mod Lady Dimitrescu berfungsi.


Populariti Lady Dimitrescu memang sangat tinggi, sebagai bentuk kasih sayang, peminat memberikan penghargaan dengan membuat fanart, meme, poster, untuk melakukan cosplay.


Posturnya yang menjulang tinggi adalah tarikan utama watak antagonis ini. Ketinggiannya juga mencapai 2.9 meter, mengalahkan ketinggian watak akidah pembunuh, Eivor dan Basim.


Maklumat terbaru, Pengarah Seni, Tomori Takano mendedahkan bahawa saiz kasut Lady Dimiterscu mencapai 17.4 inci (44cm). Ukuran kasut ini hampir dua kali ganda dari saiz kasut kebanyakan wanita.


Peminat yang sudah sangat ingin tahu mengenai sumbangan Lady Dimitrescu dalam permainan ini, harus bersabar sehingga tarikh tayangan rasmi pada 7 Mei 2021. Resident Evil Village kemudiannya boleh dimainkan di PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X dan Siri S, Google Stadia., Microsoft Windows.

Previous Post Next Post

Contact Form