Latar Belakang Google Meet Boleh Bergerak Nanti


 Aplikasi persidangan video bukanlah perkara baru, terutamanya semasa pandemik, banyak orang menggunakannya. Pembangun juga bersaing untuk meningkatkan ciri mereka. Salah satunya adalah Google, yang baru-baru ini mengumumkan beberapa perubahan dan fitur baru yang sedang dipersembahkan kepada Google Meet, salah satunya adalah video pengganti latar belakang.

Beberapa aplikasi lain telah memberikan pilihan kepada pengguna untuk membuat latar belakang video mereka. Namun ini berbeza di mana ia biasanya statik dari segi reka bentuk yang hanya gambar pegun, tetapi latar belakang Google bergerak lebih menarik.


"Dalam beberapa minggu mendatang, kami menambahkan kemampuan untuk mengganti latar belakang Anda dengan video. Mengubah latar belakang video dapat membantu Anda menjaga privasi untuk apa yang ada di belakang anda sambil membuat panggilan video anda lebih menyenangkan," kata Google .


"Pada mulanya akan ada tiga pilihan untuk dipilih: ruang kelas, pesta dan kayu, dengan banyak lagi yang akan datang," tambahnya.


Walaupun ciri Google Meet terdengar menarik, persoalannya adakah latar belakang yang bergerak ini benar-benar mengganggu peserta lain dalam mesyuarat tersebut. Mungkin panggilan satu-satu akan baik-baik saja, tetapi mengadakan pertemuan besar di mana semua orang menggunakan latar belakang yang bergerak nampaknya menjengkelkan. Walau bagaimanapun, ini tentunya kembali kepada pengguna sendiri.

Latar Belakang Google Meet Boleh Bergerak Nanti Latar Belakang Google Meet Boleh Bergerak Nanti Reviewed by thecekodok on 4:25:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.