Lebih Menarik dengan Ramadhan Free Fire Series Percuma!


 Dalam menyambut bulan suci Ramadhan, Garena Free Fire mengadakan kejohanan bertajuk Free Fire Ramadhan Series. Seperti namanya, FFRS ini akan menemani, terutama pencinta Free Fire, menunggu masa untuk berbuka puasa.

Kejohanan FFRS terbahagi kepada dua kategori yang berbeza, ada Pertandingan Ramah Api Bebas yang akan disertai oleh pemain profesional terkenal Free Fire, dan Pertempuran Ketupat Api Percuma yang dapat disertai oleh masyarakat umum.


Pertandingan Pertempuran Ketupat Api Percuma akan berlangsung pada 7-25 April. Sementara itu, Free Pro Friendly Match Player Player akan diadakan pada 17-18 April 2021.


Peserta dari Pertempuran Ketupat Api Percuma akan berpeluang mendapatkan hadiah menarik, iaitu puluhan ribu Berlian, Xayne Deluxe Bundle, dan Santa Militia Darkbeard, anda tahu!


Sudah tentu, kehadiran Siri Ramadhan Percuma Api akan dinanti-nantikan. Apatah lagi, Siri Ramadhan Percuma Api akan menjadi kejohanan sebelum FFWS 2021 Singapura berlangsung.


Dua kejohanan Free Fire Ramadhan Series akan diadakan dalam talian dan disiarkan secara langsung melalui aliran langsung Youtube FF Esports ID. Mari lihat butiran lengkap mengenai Siri Ramadhan Api Percuma di halaman rasmi Siri Ramadhan FF. Jangan lupa saksikan kegembiraan Siri Ramadhan Percuma Api nanti!

Previous Post Next Post

Contact Form