Login AOV Sekarang dan Dapatkan Hadiah Menarik di 4.4 Beach Party Event!

 


Log masuk AOV pada 4 April 2021 dan dapatkan pelbagai diskaun dan hadiah menarik dalam 4.4 Beach Party Event! Terdapat beberapa acara khas seperti Super Sale, Lucky Spin dengan hadiah Nintendo Switch, No Star Drop, Try All Heroes, dan Ocean Magic Draw!

Ingin mengetahui maklumat penuh? Lihat penjelasan ringkas mengenai acara AOV 4.4 Beach Party di bawah!


Jualan Super


Anda boleh membeli Skins yang sangat sejuk dengan harga istimewa menerusi acara Super Sale, seperti Black Swan Veera, kemudian Emperyan Champion Virgo: Enzo, Skins Exclusive bertema Summer, Skin Bash Skins, Legendary Skins dari DC Universe (Emperor Joker, Hellbat Batman, Godfall Superman, The Flash Out of Time), 3 Skink Eksklusif Musketeers (Paine the Marquis, Eland'orr the Corsaire, Sephera the Dame), dan Skins Eksklusif Piyama (Frogzooka Wisp, Sweet Dream Ishar, Puppy Disguise Krizzix, Chicken Dinner Zip, dan Gigi Fury Zuka).


Diskaun istimewa ini akan bermula pada jam 10:00 - 24:00 WIB, dan hadiah utama akan diganti setiap 2 jam.

Lucky Spin dengan hadiah Nintendo Switch


Anda boleh menemui acara Lucky Spin dengan hadiah Nintendo Switch di tab berasingan di acara Super Sale. Hanya dengan log masuk dan membeli kulit di acara Super Sale, anda akan mendapat lebih banyak peluang untuk memenangkan hadiah utama, Nintendo Switch!


Tanpa Jatuhan Bintang & Cuba Semua Wira


Tidak perlu takut kehilangan bintang ketika anda kalah bermain Peringkat, kerana No Star Drop kembali di 4.4 Beach Party! Dengan log masuk dan bermain Peringkat 4 April 2021, anda tidak akan kehilangan bintang sepanjang hari. Bukan itu sahaja, anda juga boleh mencuba semua Wira AOV tanpa sekatan.


Lukisan Sihir Lautan


Dengan 50 Token Ocean dan bermain Ocean Magic Draw, anda boleh mendapatkan kulit yang paling menggemaskan dalam AOV, iaitu Summer Bash Grakk!


Bukan hanya mempunyai reka bentuk yang unik, kulit ini juga dilengkapi dengan pelbagai Kemahiran kesan baru yang tidak kurang licin. Jadi tunggu apa lagi? Periksa Ocean Magic Draw dan dapatkan Summer Bash Grakk Skin sekarang!


Ajak rakan anda untuk log masuk ke AOV sekarang dan dapatkan pelbagai diskaun dan hadiah menarik di 4.4 Beach Party Event!

Previous Post Next Post

Contact Form