Main CODM pada bulan Ramadan, dapatkan PS 5 percuma & hadiah menarik yang lain


 Garena Call of Duty: Mobile menyediakan hadiah menarik untuk pemain. Anda boleh mendapatkan watak dan senjata yang menarik, anda tahu.

Ramadan Bingo bukan sahaja menemani anda dalam bulan Ramadan ini, tetapi pelbagai acara menarik yang lain juga tersedia untuk anda hanya di Garena Call of Duty: Mobile.


Kali ini, bukan sahaja hadiah permainan menanti anda, tetapi hadiah menarik seperti PS5 juga telah disediakan untuk semua pemain. Dalam acara ini yang bertajuk 'Cook Nastar', semua pemain akan diarahkan untuk menyelesaikan pelbagai misi.


Kemudian sebagai hadiah para pemain akan diberikan pelbagai bahan asas untuk memasak nastar. Nastar yang dimiliki boleh digunakan untuk menukar hadiah permainan seperti watak dan senjata yang menarik.


Sekarang dan apa yang lebih menarik, terdapat pelbagai kejutan lain pada setiap akhir minggu yang pastinya akan membuatkan semua pemain merasa lebih selesa untuk berlama-lama di Garena Call of Duty: Mobile.


Betul-betul menarik kan? perkara baru yang lain menanti anda di Garena Call of Duty: Mobile . Tunggu maklumat lebih lanjut hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form