Penjaga Liga Keadilan Dapatkan Diskaun Besar di Arena Of Valor!


 Pahlawan super Justice League akan mendapat potongan besar dalam permainan Arena Of Valor. Bukan hanya Batman, The Flash, dan juga Wonder Woman, akan mendapat potongan harga istimewa untuk satu hari penuh mulai 24-26 April 2021.

Anda boleh membeli ketiga-tiga Wira ini dengan 99 Baucar. Bagi anda yang merupakan peminat DC yang besar, sudah tentu anda tidak mahu melepaskan tawaran berharga ini bukan?


Batman yang merupakan Hero Assassin akan sangat sesuai untuk anda yang bermain di Role Jungler. Mobiliti dan kekuatan Burst Damage dapat memberikan serangan mengejut pada lawan yang tidak disedari.


Seterusnya adalah The Flash, manusia terpantas di bumi juga dapat menjadi Jungler atau Midlaner yang boleh dipercayai dengan kemampuan luar biasa. Serangan kawasan dan kemampuan mereka untuk diserang oleh pasukan dengan cepat dapat menyusahkan siapa saja yang menjadi lawannya.


Terakhir adalah Wonder Woman, wanita terkuat dengan senjata Lasso of Truth yang dapat membuat siapa pun menekuk lutut di hadapannya.


Bercakap mengenai Hero DC, adakah anda masih ingat bagaimana para penyokong Liga Keadilan ini dapat bertarung di Arena of Valor?


Batman, Dark Knight

Ketika Zephys menyerang bumi, dia membawa kekuatan besar untuk menakluki bumi dan mencipta dunia baru. Batman, yang telah menjadi simbol keadilan, bertekad untuk membasmi kejahatan yang ada di seluruh dunia.


Di tengah kekacauan, Batman mengejar Zephys dan melintasi banyak dunia dan masa. Pada akhirnya tiba di dunia misteri yang dipanggil Athanor.


Bersama Valhein dan Thane, Batman berjaya mendorong Zephys kembali ke alamnya.


Flash, Manusia Terpantas Hidup

Barry Allen, atau lebih dikenali sebagai The Flash, dapat bergerak sangat cepat sehingga hampir menghampiri kecepatan cahaya. Suatu hari, The Flash berusaha menyelamatkan anak-anak dari bahaya kebakaran sekolah.


Untuk menyelamatkan semua anak-anak, Lampu kilat melampaui had cahaya. Dia dapat memahami intipati Speed ​​Force, tenaga dimensi misterius yang meningkatkan kemampuannya.


Akibatnya, dia terpengaruh di tengah aliran hiperimensi Angkatan Kelajuan dan dilemparkan ke beberapa alam yang berbeza. Sehingga akhirnya, The Flash menjumpai dunia yang penuh dengan tenaga ajaib, bernama Athanor.


Wonder Woman, Amazon dari Themyscira

Wonder Woman, adalah Puteri Diana dari bangsa Amazon yang abadi dalam mitologi Yunani. Selain misi untuk membawa kedamaian di Bumi, Wonder Woman juga mempunyai misi khusus, iaitu mencari Zeus yang hilang dari Olympus.


Dilaporkan, Zeus pergi mencari sumber kekuatan para Dewa, sebuah bintang yang dikatakan berada di pusat alam semesta.


Setelah mendapat pesanan dari ibunya, Hippolyta, Wonder Woman dibawa ke dunia Athanor. Di tempat ini terdapat pelbagai dewa dengan kemampuan luar biasa dan seni mistik, yang bahkan dapat menandingi apa sahaja yang pernah dihadapi oleh Wonder Woman.


Ketika dia berjaya menemui Zeus, apa yang dikatakan Zeus kepadanya akan menjadi buruk, bukan hanya untuk Olympus, tetapi juga untuk Bumi.

Penjaga Liga Keadilan Dapatkan Diskaun Besar di Arena Of Valor! Penjaga Liga Keadilan Dapatkan Diskaun Besar di Arena Of Valor! Reviewed by thecekodok on 7:38:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.