Pra-pesanan untuk Elite Pass Musim 36 Free Fire Dibuka, Dapatkan Bonus Papan Selancar

 


Buat pertama kalinya datang ke Free Fire pada pertengahan 2018, Elite Pass saat ini merupakan salah satu perkara yang dinantikan pemain, terutama ketika hendak memasuki musim baru.

Pada awal setiap bulan, Free Fire Elite Pass akan berubah musim. Setiap musim, Elite Pass akan mempunyai tema dan akan ada cerita yang berbeza untuk menyertai pembebasan musim terbaru.


The Elite Pass Season 36 yang akan datang pada 1 Mei 2021 akan mendapat tajuk 'Theatre of Torment' dengan menyampaikan tema sarkas untuk semua hadiah di dalamnya.


Dengan jumlah hadiah lebih dari 10,000 Berlian, mulai hari ini anda boleh membuat pra-pesanan Elite Pass Free Fire Season 36. Acara pra-pesanan ini hanya akan hadir untuk waktu yang terhad atau tepat pada 28 hingga 30 April 2021.


Dengan harga 999 Diamond, selain dapat memiliki siri Elite Pass terbaru, anda juga akan mendapat hadiah edisi terhad yang hanya dapat diperoleh semasa pra-pesanan dibuka.


Hadiahnya adalah Papan Selancar yang dipanggil Surfboard Horror Clown Flier. Masih sesuai dengan tema yang dibangkitkan dalam Elite Pass Musim 36 pada bulan Mei 2021, papan luncur ini mempunyai penampilan badut tetapi dengan wajah yang lebih menyeramkan.


Setelah tempoh pra-pesanan berakhir, harga Elite Pass Musim 36 akan kembali ke awal, iaitu 500 untuk Elite Pass dan 1500 Diamond untuk Elite Bundle, yang di Elite Bundle anda dapat 50 lencana secara percuma dan satu siri tawaran menarik lain.


Di Elite Pass Season 36 'Theatre of Torment' akan ada dua kumpulan yang dapat anda miliki pada tahap Badge tertentu. Anda boleh mendapatkan kumpulan watak wanita yang disebut Cursed Beast Tamer di Badge level 50. Sementara itu, anda boleh mendapatkan Cursed Magician setelah mencapai level 215 di Elite Pass Badge.


Dengan tawaran yang dibuka dalam 3 hari, jangan lewatkan pra-pesanan Elite Pass Season 36 untuk Mei 2021 dan dapatkan bonus Surfboard Horror Clown Flier.

Previous Post Next Post

Contact Form