Resident Evil: Village Mendedahkan 3 Anak Perempuan Lady Dimitrescu yang Mengerikan


 Lady Dimitrescu, vampir seksi dari Resident Evil: Village yang mempunyai tiga anak perempuan yang menakutkan. Cassandra, Bela dan Daniela, tiga anak perempuan yang menolong ibu menjaga Castle Dimitrescu.

Ketiga-tiga anak perempuannya telah lama menjadi bahan pemasaran Resident Evil Village. Tetapi baru-baru ini, lebih banyak maklumat telah beredar mengenai mereka, yang diungkapkan oleh Pengarah Seni, Tomonori Takano dan Pengarah Permainan, Morimasa Sato kepada IGN.


Bela adalah anak perempuan sulung Lady Dimitrescu, anak kedua Cassandra dan anak bongsu, Daniela. Mereka bertiga menolong ibu mengalirkan darah lelaki yang memasuki kawasan Istana Dimitrescu.


Anak perempuan Dimitrescu yang kejam sejak lahir adalah Cassandra, kerana dia sangat gembira dan sadis dalam membunuh mangsanya. Kemudian Bela adalah puteri paling pintar dan paling senyap. Sementara itu, anak perempuan ketiga, Daniela, yang menderita gangguan khayalan.


Menurut Takano, seluruh istana hanya dipenuhi dengan musuh wanita. Apabila merujuk kepada treler yang telah dilepaskan, kemungkinan hanya Lady Dimitrescu dan tiga anak perempuannya yang menjaga istana.


Sato berkata, peringkat awal reka bentuk keluarga Dimitrescu melibatkan banyak idea yang tidak biasa. Salah satu konsep asalnya adalah sebuah istana yang dipenuhi oleh 100 orang penyihir.


Maka idea itu tidak diterjemahkan dengan baik dan mesti disesuaikan dengan sewajarnya. Untuk menghasilkan bentuk akhir Lady Dimitrescu dan tiga anak perempuannya.


Resident Evil Village adalah sekuel dari Resident Evil 7, yang menceritakan kisah pengembaraan protagonis Ethan Winters dalam mencari putrinya. Kemudian dia dibawa oleh Chris Redfield ke sebuah kampung misteri di Romania dan menjumpai Istana Dimitrescu yang menyeramkan.


Untuk maklumat lebih lanjut mengenai mekanik permainan Resident Evil Village, peminat dapat menontonnya di Showacase yang akan diadakan Capcom pada 15 April.

Previous Post Next Post

Contact Form