5 Sebab Pemain Mesti Menonton Free Fire World Series 2021 Singapura

 


Hanya tinggal beberapa hari sehingga akhirnya 2021 Singapore Free Fire World Series (FFWS) diadakan. Kejohanan akan bermula dari 28 hingga 30 Mei 2021, dan akan menjadi ulang tahun pemain Free Fire di seluruh dunia.

Menyatukan 18 pasukan Free Fire terbaik di seluruh dunia. Mereka akan bertanding dengan total hadiah hingga USD 2 juta.


Menjadi kejohanan Free Fire terbesar pada tahun 2021, ada 5 sebab lain yang membuat anda wajib menonton FFWS 2021 Singapore. Segera, pertimbangkan perkara berikut.





1. Mendukung Perjuangan Perwakilan 


Sudah tentu, kita mesti menyokong perjuangan mereka agar kedua wakil negara dapat bermain dengan lebih optimum dan memberikan yang terbaik di FFWS 2021 Singapura.


2. Boleh dapatkan Gun Skin P90 Phantom secara percuma!

Bagi anda pemain yang selalu memerhatikan secara percuma, acara FFWS 2021 Singapura juga memberikan pelbagai hadiah menarik. Anda boleh mendapatkannya secara percuma, salah satunya adalah kulit pistol P90 Phantom.


Untuk mendapatkan P90 Phantom secara percuma, anda hanya perlu meletakkan 30 membunuh dalam misi khas. Di mana misi hanya akan tersedia pada hari puncak acara FFWS 2021 Singapura (29/05).


3. Bebas memilih 1 watak dan hadiah lain secara percuma

Salah satu sebab lain mengapa anda harus menonton kejohanan FFWS Singapura 2021 adalah kerana ada hadiah sekiranya penonton sasaran pecah.


Sekiranya streaming langsung FFWS 2021 Singapore Grand Final akan menembusi lebih dari 400 ribu penonton pada masa yang sama, maka anda boleh memilih 1 dari 27 watak Free Fire secara percuma.


Di samping itu, akan ada hadiah Gloo Wall atau Emote yang juga anda dapat sekiranya melebihi 400 ribu pasang mata.


4. Menjadi Saksi Siapa Pasukan Bomba Percuma Terbaik di Dunia

Setelah tidak hadir pada tahun 2020, kali ini kejohanan Free Fire sekali lagi berpeluang menyatukan semua pasukan dari seluruh dunia dalam satu pentas. Sudah tentu, ini akan menjadi salah satu cara untuk membuktikan siapa pasukan Free Fire terbaik di dunia.


Semua pasukan yang terbang ke Singapura sudah tentu membuat yang terbaik. Anda akan menyaksikan pasukan mana yang dengan bangganya akan menjulang trofi kemenangan FFWS Singapura 2021.


5. Saksikan Pertarungan Kelas Atas Pasukan Api Percuma Terbaik di Dunia

Tidak hanya menyatukan pasukan terbaik di dunia, acara FFWS 2021 Singapura pasti menjanjikan pertempuran yang berkualiti.


Dengan tahap mekanik permainan yang tinggi, yang mungkin tidak dapat anda lihat dalam masa terdekat.


Selain itu, pelbagai pertempuran yang dipersembahkan dalam persembahan FFWS 2021 Singapura juga dapat ditiru kemudian untuk menyokong permainan Free Fire anda.

Previous Post Next Post

Contact Form