Kenali Pembesar Suara Devialet dan TWS Premium


Pembesar suara Devialet Phantom I dan TWS Devialet Gemini menjadi tarikan utama mereka. Apa kelebihannya?


Komitmen ini adalah untuk menjangkau sebanyak mungkin orang dengan pengalaman suara yang beremosi dan penuh kesan dengan pelbagai produk akustik kami,


Berikut adalah profil produk unggulan:


Pembesar suara Devialet Phantom I

Ini adalah pembesar suara utama yang didakwa memberikan pengalaman bunyi yang sempurna. Phantom terus diperhalusi dengan teknologi revolusi. Ia menawarkan suara yang dijamin tanpa gangguan, ketepuan dan tidak ada suara latar.


The Phantom sentiasa dikemas kini dengan perisian dan perkakasan terkini. Pengguna boleh mendapatkan kemas kini perisian percuma untuk peningkatan produk tertentu dan produk lama yang diperbaharui.


Devialet Phantom I tersedia dengan 2 tahap kuasa, masing-masing dengan 2 warna. Phantom I 103 dB dilengkapi dengan panel sisi Light Crome atau Matte Black. Bunyi maksimum 103 dB SPL dengan 16Hz infra-bass dan 25 Khz berlian treble.


Manakala 108 dB Phantom I mempunyai panel sisi dalam warna Dark Chrome dan Gold. Bunyinya hingga 108 dB SPL dengan lebar jalur yang melampau pada 14Hz hingga 27kHz. 


TWS Devialet Gemini

Devialet tidak ketinggalan pasaran TWS yang menguntungkan dengan membawa Devialet Gemini. Devialet Gemini mempunyai teknologi Devialet Active Noise Cancelling (ANC) dan dilindungi oleh 3 paten, iaitu Pressure Balance Architecture (PBA), Internal Delay Compensation (IDC), Ear Active Matching (EAM).


Semua untuk kejelasan dan kualiti bunyi terbaik untuk pengguna. 


Sejak dilancarkan pada tahun 2007, Devialet telah menghadirkan sejumlah barisan produk audio unggulan. Garis utama mereka adalah pelbagai penguat Expert Pro, pelbagai pembesar suara Phantom dan pelbagai TWS Devialet Gemini.

Previous Post Next Post

Contact Form