Berita baik ! Harga Permainan PS4 dan PS5 Diskaun Sehingga 80%

 


Berita baik untuk pemain yang gemar permainan konsol PS4 atau mereka yang kini memiliki PS5. Kerana Sony baru sahaja memulakan acara bertajuk Days of Play 2021 yang menawarkan harga permainan sehingga 80 peratus diskaun.

Days of Play 2021 adalah salah satu acara penjualan terbesar PlayStation. Tidak hanya menghadirkan puluhan permainan, acara ini termasuk aksesori dan barang dagangan yang mereka diskon hingga 80%.


Sebilangan besar potongan disertakan untuk permainan digital. Namun, ia tidak menutup aliran penjualan untuk pelbagai permainan PlayStation fizikal.



Promo Hot Deals itu sendiri merangkumi beberapa permainan terkenal di kalangan pemain permainan. Sebut seperti Call of Duty: Black Ops Cold War, Demon's Souls, NBA 2K21, The Last of Us Part 2, Assassin's Creed Valhalla dan juga MLB The Show 21 yang baru sahaja dilancarkan.


Days of Play 2021 bermula pada 26 Mei, dan akan berlangsung hingga 9 Jun. Pihaknya mengesahkan bahawa promosi itu sah selagi bekalan masih ada.


"Perlu diketahui juga bahawa penawaran dan ketersediaan produk akan berbeza-beza berdasarkan lokasi dan peruncit," tulis Wakil Presiden, Pemasaran Global, SIE, Mary Yee dalam catatan blog PlayStation.


Dia menambah bahawa dia selalu memeriksa laman web Days of Play rasmi sehingga dia dapat mengetahui informasi terbaru mengenai tawaran tempatan ketika penjualan telah dimulai.


Berikut adalah beberapa permainan teratas yang tersedia di peruncit yang berpartisipasi Days of Play 2021.


Game PlayStation 4

Death Stranding

Ghost of Tsushima

Marvel's Spider-Man: Miles Morales

Predator: Hunting Grounds

Sackboy: A Big Adventure

The Last of Us Part II

Selection of PlayStation Hits games

Game PlayStation 5

Demon's Souls

Marvel's Spider-Man: Miles Morales

Marvel's Spider-Man: Miles Morales: Ultimate Edition

Sackboy: A Big Adventure

The Nioh Collection

Previous Post Next Post

Contact Form