Bill Gates dan Melinda Perceraian, Ini Komen Anaknya


 Dilihat sebagai rumah tangga idaman yang hampir tidak pernah mengalami skandal, Bill Gates dan isterinya Melinda memutuskan untuk bercerai setelah bahtera rumah tangga mereka bertahan selama 27 tahun. Anak perempuan sulungnya, Jennifer Gates, mengulas mengenai perpisahan ibu bapanya.

"Hai kawan-kawan, pada masa ini ramai di antara anda telah mendengar berita bahawa ibu bapa saya berpisah," tulis Jennifer di akaun Instagram Storiesnya.


"Ini adalah masa yang sukar bagi seluruh keluarga kita. Saya masih belajar bagaimana menyokong emosi dan proses dari diri saya (mengenai perkara ini) dan ahli keluarga pada masa ini dan saya bersyukur kerana ada ruang untuk melakukan itu," tambahnya.


"Saya secara peribadi tidak akan memberi komen lebih lanjut mengenai apa pun mengenai perpisahan itu, tetapi harap maklum bahawa kata-kata dan sokongan baik anda sangat bermakna bagi saya. Terima kasih atas pengertian anda mengenai keinginan kami untuk privasi ketika kami menjalani fasa seterusnya dalam kehidupan kami," membuat kesimpulan.


Kisah-kisah itu kemudian juga dipetik di akaun Instagram Phoebe Gates, anak perempuan bongsu Bill Gates dan Melinda. Kedua-dua puteri ini memang aktif di Instagram, tidak seperti Rory anak tengah.


Berita yang mengguris hati peminat kedua tokoh ini diumumkan secara langsung melalui akaun Twitter masing-masing.


"Selama 27 tahun terakhir kami telah membesarkan tiga anak yang luar biasa dan membina sebuah yayasan yang bekerja di seluruh dunia untuk membolehkan semua orang menjalani kehidupan yang sihat dan produktif," tulis Bill Gates dan Melinda di Twitter.


"Kami terus berkongsi kepercayaan dalam misi itu dan akan terus bekerja bersama untuk asas, tetapi kami tidak lagi percaya bahawa kami dapat tumbuh bersama sebagai pasangan dalam fasa kehidupan seterusnya."

Bill Gates dan Melinda Perceraian, Ini Komen Anaknya Bill Gates dan Melinda Perceraian, Ini Komen Anaknya Reviewed by thecekodok on 3:35:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.