Bos Nintendo Mengajar Ibu Bapanya Cara Bermain Mario Kart

 


Presiden Nintendo Doug Bowser mengajar orang tuanya cara bermain Mario Kart 8. Salah seorang ibu bapanya juga mendapat tempat kedua menggunakan Koopa Troopa.

Mario Kart 8 Deluxe menjadi permainan terlaris di Nintendo Switch, mengalahkan penjualan tahunannya berkali-kali. Dengan penjualan yang baik ini, mungkin permainan ini dapat dimainkan oleh pemain dari semua peringkat usia.


Seperti yang telah dikongsi oleh Bowser di laman Twitternya, dia dilihat mengajar orang tuanya untuk bermain salah satu permainan terlaris di Nintendo Switch, Mario Kart 8 Deluxe. Nampaknya salah seorang ibu bapanya cukup mahir bermain permainan ini, dengan tempat kedua yang dia dapat.


"Mengajar ibu bapa saya cara bermain Mario Kart 8! Kejayaan #NintendoSwitch," tulis Bowser.



Dalam foto yang dikongsi oleh Bowser, anda dapat melihat bahawa salah seorang ibu bapanya berjaya menduduki tempat kedua menggunakan watak Koopa Troopa. Walaupun belum diketahui, adakah ayah atau ibunya mempunyai kemahiran bermain Mario Kart yang boleh dipercayai.


Sebenarnya, siri Mario Kart 8 pertama dilancarkan pada tahun 2014 dan menunjukkan prestasi yang sangat baik. Tetapi sayangnya, kegemilangan permainan ini terpaksa dihalang oleh penjualan perkakasan yang buruk, iaitu Wii U.


Tidak seperti siri Deluxe yang dilancarkan di Nintendo Switch. Mario Kart 8 Deluxe terus mendapat populariti hari ini dan merupakan permainan perlumbaan terlaris yang pernah dibuat.


Ketika disandingkan dengan permainan Nintendo yang lain, Mario Kart 8 Deluxe menjadi permainan terlaris ketiga pada bulan Mac tahun ini. Dia berada di bawah Monster Hunter Rise dan Super Mario 3D World + Bowser's Fury.


Tanpa mengira kejayaan yang telah dicapai, peminat menantikan masa depan siri Mario Kart terbaru. Walaupun ramai peminat percaya bahawa apabila siri baru muncul, ia akan menghentikan kegemilangan Mario Kart 8 Deluxe.

Previous Post Next Post

Contact Form