Call of Duty: Mobile Menyiapkan Hadiah PlayStation 5, Cepat Log Masuk Sekarang

 


Garena Call of Duty: Mobile telah menyediakan hadiah menarik untuk peminatnya. PlayStation 5 siap dibawa secara percuma di acara nastar pada bulan Ramadan.

Mulai dari senjata langka, watak hebat hingga PlayStation 5 (PS5) siap menyambut semua pemain pada 9 Mei 2021.


Setelah mengambil bahagian dalam pelbagai acara yang telah dilakukan sepanjang bulan Ramadan seperti memasak nastar dan mencari THR, kami semua telah tiba pada hari puncak yang memberikan lebih banyak kegembiraan. Ini dilakukan agar semua pemain merasa lebih selesa bermain bersama di Garena Call of Duty: Mobile.


Pelbagai mod menarik dibawa kembali khas hari ini. Sebilangan dari mereka seperti BR Tank, acara perisai Peringkat di mana semua pemain tidak perlu risau lagi mengenai kejatuhan kedudukan apabila mereka tidak berjaya menang dalam mod ranking.


Kemudian anda juga dapat menukar semua hadiah dari acara tonggak memasak nastar mulai hari ini.


Ingin mendapatkan PlayStation 5 (PS5) secara percuma? Ayuh, anda hanya perlu log masuk ke Call of Duty: Mobile hari ini, masukkan acara memasak nastar kemudian selesaikan misi di tab mencari THR.


Selepas itu, anda boleh menukar nastar yang telah anda kumpulkan untuk memutar jackpot dengan hadiah utama PlayStation 5 (PS5).


Adakah anda ingin mengetahui semua keseronokan di Garena Call of Duty: Mobile? Tunggu maklumat lebih lanjut hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form