Evo Gun M1014 Green Flame Draco Dapat Diperolehi melalui Roda Putar

 


Evo Gun, adalah siri kulit senjata tertinggi di Free Fire. Salah satu kelebihan yang ditawarkan oleh Evo Gun yang berbeza adalah pelbagai ciri menarik yang tidak dimiliki kulit senjata biasa.

Berita baik bagi anda yang sedang menunggu kedatangan kulit baru ini di Free Fire. Evo Gun Free Fire yang kelima, M1014 Green Flame Draco ada di sini dan anda boleh mendapatkannya dengan segera!


Untuk lebih tepat, anda boleh mendapatkan Draco's Evo Gun M1014 Green Flame dalam acara Faded Wheel terbaru di Free Fire. Selain itu, akan ada pelbagai hadiah lain yang anda dapat, anda tahu.


Secara keseluruhan akan ada 10 hadiah yang anda dapat pada acara Draco Faded Wheel M1014 Green Flame ini. Sebelum berputar, anda boleh membuang 2 hadiah yang anda tidak mahu meningkatkan peluang anda untuk mendapatkan Evo Gun M1014.


Untuk melakukan putaran, anda memerlukan sejumlah berlian. Putaran pertama akan memakan 9 Berlian dan bilangan Berlian akan bertambah dengan berapa banyak putaran yang anda lakukan.


Sekiranya anda bernasib baik, anda boleh mendapatkan Draco's Evo Gun M1014 Green Flame dalam satu putaran atau hanya dengan 9 Berlian. Anda akan dapat dengan pasti Draco's Evo Gun M1014 Green Flame pada pusingan kelapan.


Sekilas mengenai Draco's Evo Gun M1014 Green Flame, anda akan menemui kulit yang dapat berkembang tiga kali pada tahap 1,3, dan 6.


Ia tidak hanya berhenti di situ, seperti Evo Gun Free Fire pada umumnya, Draco's M1014 Green Flame juga akan dilengkapi dengan Emote khas yang tentunya akan menambah keganasannya.


Jangan ketinggalan Evo Gun M1014 Green Flame Draco di Roda Pudar terbaru Fire Free. Kerana acara ini akan tersedia untuk masa yang terhad!

Previous Post Next Post

Contact Form