Hujung Minggu Jualan Super AOV Diadakan! Ada wira dan kulit dengan harga istimewa

 


Garena AOV akan menghadirkan Super Sale sekali lagi pada hari Ahad ini, 9 Mei 2021. Anda boleh mendapatkan Skin atau Hero dengan harga istimewa pada hari tersebut.

Acara ini akan berlangsung dari jam 12:00 - 24:00 WIB. Hadiah utama akan berubah setiap 2 jam, jadi pemain boleh log masuk pada jam-jam tertentu untuk melihat potongan istimewa yang ditawarkan.


Bukan hanya Skin, melalui Event Super Sale ini anda juga dapat membeli 10x Iggy Tokens, yang dapat ditukar dengan hero tetap Iggy. Wira AOV terbaru ini mempunyai beberapa kelebihan, seperti serangan Burst dari jarak yang cukup jauh dan juga mobiliti tinggi untuk pahlawan jenis Mage.


Senarai wira dan kulit yang terdapat di Super Sale Weekend AOV

Sekiranya anda sudah mempunyai Pahlawan Iggy, sudah tentu anda tidak mahu ketinggalan mendapatkan Prelude of Origin Skinnya bukan? Melalui Acara Jualan Super ini, anda boleh membeli Iggy's Skin dengan harga istimewa.


Selain Iggy Skin, anda juga dapat menemui beberapa Skins lain yang dijual dengan harga diskaun, seperti Black Swan Veera dan White Swan Krixi, Pirate Skins (Yena, Gildur, dan Wisp), Soldier's Fortune Thorne, Emperyan Champion Skins (Florentino, Baldum, Enzo, Astrid, dan Lindis), Iceborn: Howling Sky Wukong, Timeworn Guardian Lumburr, dan Paine the Marquis.


Melalui acara ini, anda juga boleh mendapatkan pahlawan seperti Lorion, Quillen, Veres, Thorne, dan Paine.


Pastikan anda log masuk ke AOV pada pukul 12:00 WIB untuk mencari Event Super Weekend Event, Challengers!

Previous Post Next Post

Contact Form