Mystery Shop Free Fire Kembali, Menawarkan Diskaun sehingga 90 peratus

 


Acara diskaun memang paling dinantikan oleh pemain Free Fire. Salah satu daripada banyak acara diskaun yang hadir adalah Mystery Shop.

Akhirnya, pada bulan Mei Kedai Misteri akan kembali. Seperti biasa, Mystery Shop akan memberikan rangkaian potongan untuk barang-barang tertentu.


Sebelum ini, anda akan diminta untuk memainkan putaran diskaun di mana anda boleh mendapatkan diskaun maksimum hingga 90%.


Beberapa item Free Fire yang anda dapat dengan lebih murah di Mystery Shop pada bulan Mei ini adalah Alok Deluxe's ​​Bundle. Ya, anda boleh mendapatkan watak dan kumpulan dari kolaborasi Free Fire dengan DJ Alok dengan harga yang lebih murah.


Tidak berhenti di situ, anda juga boleh mendapatkan pelbagai tawaran barang lain dengan harga yang jauh dari Free Fire Shop. Sebut saja seperti watak Caroline, DJ Emote Teratas, untuk Skyler's Superstar Bundle.


Selain itu, bundle Purple Shade dan Violet Wraith juga akan menjadi tajuk utama acara Mystery Shop Mei 2021. Untuk dapat membeli bundle Purple Shade dan Violet Wraith, nanti anda harus membeli barang yang dijual di Mystery Shop dengan harga tertentu .


Untuk menjadikannya lebih mudah, kemudian anda dapat melihat bar kemajuan yang terletak di sebelah gambar bundle untuk melihat berapa banyak Diamond yang perlu anda belanjakan untuk dapat membeli dua bundel utama.


Kedua-dua bundel Purple Shade dan Violet Wraith mempunyai penampilan yang cukup menarik. Dengan pembalut topeng dan pakaian yang ditutup dengan bulu, watak anda yang memakai bundle ini akan kelihatan lebih bergaya.


Bagi anda yang melihat salah satu item dalam acara Mystery Shop, nampaknya anda harus cepat. Sebabnya, acara Mystery Shop pada Mei 2021 hanya akan berlangsung pada 7 hingga 11 Mei.


Ayuh, jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki barisan item Free Fire dengan harga yang jauh lebih murah di acara Free Fire Mystery Shop terbaru pada bulan Mei yang mulai hadir hari ini.

Previous Post Next Post

Contact Form