Kod Penebusan FF Percuma Terkini 17 Mei 2021

 


Garena Free Fire berkongsi kod penebusan FF percuma terkini pada 17 Mei 2021. Terdapat dua hadiah menarik yang dapat diperoleh pemain.

Seperti sebelumnya, untuk meraikan kejayaan 8 juta pengikut Instagram, Free Fire mengedarkan kod penebusan percuma kepada pemain. Hadiah yang boleh didapati ialah 10x Magic Cube Fragment dan 1x Shuffling Emote.


"Pencapaian dicapai, selamat 8 juta pengikut selamat! Terima kasih untuk 8 juta pengikut di Instagram Free Fire @freefirebgid," tulis Free Fire, dipetik oleh kami  dari posting Instagram Garena Free Fire , Isnin (17/5/2021).



Berikut adalah kod penebusan FF percuma terkini pada 17 Mei 2021 yang boleh anda tebus: FF8MBDXPVCB1. Tuntut segera dan dapatkan 10x Magic Cube Fragment dan 1x Shuffling Emote.


"Ini permintaan khas anda, kod tebus ada. Mari segera menebus kodnya sekarang dan dapatkan hadiah menarik," tulis Free Fire.


Mereka mengingatkan pemain yang ingin menuntut hadiah mereka, mereka boleh menebus kod di https://reward.ff.garena.com/id. Pemain juga boleh melayari Instagram Garena Free Fire secara langsung, kemudian melayari ceritanya.




Untuk had penebusan, tidak ada maklumat terperinci mengenai perkara ini. Oleh itu, adalah idea yang baik bagi pemain untuk menebus kod dengan segera, ini adalah untuk menjangkakan apakah tempoh sah kod tersebut pendek.


Langkah untuk membuat penebusan adalah sangat mudah. Log masuk menggunakan Facebook, VK, Gmail, Huawei, Apple atau Twitter. Kemudian masukkan kod FF8MBDXPVCB1 dan klik sahkan.


Konsep memberi hadiah adalah sama dengan kod penebusan sebelumnya. Setelah pemain berjaya mengesahkan, hadiah akan dihantar ke akaun pemain dalam masa lebih kurang 30 minit. Jadi pemain tidak perlu menunggu lama untuk mendapatkan hadiah.


Kod penebusan FF percuma ini adalah aktiviti yang telah dirancang oleh Garena Free Fire sekiranya cabaran 8 juta pengikut Instagram tercapai pada bulan Mei. Mereka menyampaikannya setelah berjaya menyentuh 7.6 juta pengikut di Instagram.

Previous Post Next Post

Contact Form