Kod Penebusan Kesan Genshin Terkini, Tuntut Sekarang!

 


Genshin Impact baru saja mengumumkan rakaman acara baru yang akan hadir dalam versi 1.6 pada hari Sabtu (28/5/2021). Dalam acara yang sama, mereka mengedarkan tiga kod penebusan baru yang secara keseluruhan mengandungi 300 Primogems.

Tebus kod ini bersifat global, jadi semua pemain yang merupakan pelayan Amerika Syarikat, Eropah, Asia dapat menuntut ganjaran melalui kod ini.


Tempoh sah kod penebusan Genshin Impact agak singkat, tetapi berdasarkan pemantauan kami pada hari Sabtu (29/5) pagi, kod ini masih boleh dituntut di semua pelayan. Oleh itu, cepat dan tuntut jika anda tidak mahu melepaskan peluang anda untuk mendapatkan 300 Primogems secara percuma.



Berikut adalah tiga kod penebusan Genshin Impact untuk 28 Mei yang boleh anda tuntut:


- WTNTBYSZJNRD: 100 Primogems, 10 Bijih Peningkatan Mistik


- 8A6ABHTH2N9Z: 100 Primogems, 5 Wira


- UTNBBGSZ3NQM: 100 Primogems, 50,000 Mora


Untuk menuntut kod tebus Genshin Impact, anda boleh melakukannya melalui penyemak imbas atau secara langsung dalam permainan. Pemain yang ingin menebus kod penebusan Genshin Impact melalui penyemak imbas, sama ada di PC atau telefon bimbit, boleh mengunjungi halaman ini.


Sekiranya anda ingin menuntut kod penebusan secara langsung melalui permainan di telefon bimbit atau PC anda, anda boleh membuka Genshin Impact terlebih dahulu. Kemudian masukkan Tetapan dengan mengklik ikon Paimon di sudut kiri atas.


Setelah memasuki Tetapan, pilih Akaun dan ketuk Tebus Kod. Masukkan kod satu persatu dan klik Pertukaran. Setelah selesai, pergi ke Peti Mel dan tuntut semua Primogems dan ganjaran lain untuk dipindahkan ke inventori anda.


Bagi pemain yang ingin menebus kod Impak Genshin di PlayStation 4 dan PlayStation 5, mereka hanya dapat mengakses fungsi penebusan secara langsung dalam permainan. Langkahnya sama, pergi ke tetapan, kemudian akaun dan tebus kod.


Setelah menebus kod, pemain akan menerima barang yang ditukar melalui e-mel dalam permainan. Periksa pemberitahuan dalam permainan untuk melihat apakah anda menerimanya.


Ganjaran yang diperoleh melalui kod penebusan Genshin Impact hanya boleh dituntut sekali setiap akaun di setiap pelayan. Cepat mendakwa anda, yang lebih cepat dia dapat!

Previous Post Next Post

Contact Form