Lady Dimitrescu bukan lagi watak kegemaran di Resident Evil: Village

 


Lady Dimitrescu, watak antagonis yang telah berjaya menarik minat peminat terhadap permainan seram terbaru Capcom, Resident Evil: Village. Tetapi sekarang bahawa sosoknya tidak lagi menjadi kegemaran, ada watak lain yang lebih disukai peminat.

Sebagai vampir paling seksi dalam siri permainan Resident Evil, Lady Dimitrescu memainkan peranan penting dalam kejayaan Resident Evil: Village. Sejak muncul di pameran untuk pertama kalinya pada bulan Januari, dia dengan cepat menjadi sangat popular.


Tubuh yang menjulang tinggi hingga 2,9 meter, ukuran kaki cukup besar dan wajah pucat adalah tarikan yang berbeza dari kebanyakan musuh Resident Evil. Tetapi sayangnya, sosoknya mesti disingkirkan oleh watak baru dalam Resident Evil: Village bernama Duke.


Ini terbukti dari salah satu catatan di laman Reddit dari akaun Naillian603. Dari tajuk yang ditulisnya, terungkap bahawa dia menyukai Duke.


Hanya dalam satu hari, jawatan itu mendapat lebih daripada 5,500 undi positif. Kemudian menjadi jawatan dengan undian terbanyak ke-12 sepanjang masa di Reddit Resident Evil sub.


Sedikit maklumat, Duke adalah watak pendukung dalam Resident Evil: Village yang tugasnya adalah untuk memenuhi keperluan pemain utama. Oleh itu pemain kemudian boleh membeli beberapa barang keperluan seperti ubat-ubatan, senjata, peluru dan barang-barang sokongan lain.


Nampaknya zaman kegemilangan Lady Dimitrescu akan berakhir. Dia harus mengakui bahawa kehadiran Duke dalam permainan lebih berguna daripada niatnya untuk membunuh Ethan Winters.


Bagi anda yang ingin tahu mengenai sosok Duke, anda boleh merasakan ketegangan Resident Evil: Village di PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox One dan PC. Jadi, adakah anda memainkan siri terbaru dari Resident Evil dari Capcom?

Previous Post Next Post

Contact Form