Nikmati Percutian Hari Raya dengan Marathon Filem Menggunakan OPPO Reno5

 


Kerajaan secara rasmi melarang kepulangan Lebaran dan telah membuat aktiviti untuk dilakukan lagi di rumah. Tetapi itu tidak bermaksud tidak ada yang dapat dilakukan untuk menghilangkan kebosanan semasa cuti Idul Fitri, salah satunya dapat dilakukan dengan maraton filem kegemaran.

Dengan begitu banyak platform digital, menonton filem atau siri kegemaran anda kini dapat dilakukan. Selain itu, streaming filem kini mudah diakses dengan hanya menggunakan telefon pintar, jadi tidak perlu membuka komputer riba.


OPPO Reno5 mempunyai sejumlah ciri yang sangat baik yang akan menjadikan filem maraton semasa percutian lebaran menjadi lebih baik. Telefon ini dilengkapi dengan layar AMOLED 90Hz 6,4 inci dengan resolusi FHD + (2400x1080) tajam dan mempunyai kadar penyegaran 90Hz. Terutama sekarang bahawa banyak telefon pintar moden dilengkapi dengan skrin lebar dan kualiti gambar yang jelas, serta ringan tangan. Salah satu peranti yang mempunyai spesifikasi seperti itu adalah OPPO Reno5.



Peranti ini juga mempunyai reka bentuk lubang pukulan tunggal yang akan memberikan layar yang terasa lapang ketika menunjukkan filem pawagam. Bukan hanya itu, OPPO Reno5 juga dilengkapi dengan pensijilan Netflix HD dan Amazon Prime Video HD, yang membolehkan pengguna mengalirkan kandungan video dengan cara yang lebih jelas dan terperinci.


Mengenai reka bentuk, OPPO juga memberikan keselesaan kepada penggunanya dengan peranti ergonomik ketika dipegang di tangan kerana beratnya hanya 171 gram. Ia juga setebal kurang dari 7.8mm dengan paparan tepi-ke-tepi yang lebih mendalam dan nisbah skrin-ke-badan 91.7%.


Sebaliknya, OPPO Reno5 juga mempunyai layar cahaya biru rendah yang telah disahkan dan disahkan oleh SGS Eye Care Display sehingga agak selamat untuk mata ketika menonton filem untuk waktu yang lama.


Beralih kepada kuasa bateri, OPPO Reno5 sudah dikuasakan oleh bateri 4,310mAh dengan Pengecasan Kilat 50W. Teknologi ini dapat mengecas OPPO Reno5 hingga 80% dalam 31 minit dan mengecas peranti hingga 100% hanya dalam 48 minit.


Keupayaan pengecasan pantas dan bateri berkapasiti besar di OPPO Reno5 adalah kombinasi sempurna untuk menyokong aktiviti sambil menonton filem dalam maraton sepanjang hari.


Untuk menyambut lebaran kali ini, OPPO juga menyediakan pelbagai promosi menarik untuk meraikan kebersamaan baru pada bulan Ramadan 2021. Maklumat lengkap mengenai promo ini dapat dilihat di sini.

Previous Post Next Post

Contact Form