Perkhidmatan Twitter Bayar Biru Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi, Harganya USD2.99


Twitter diketahui sedang menyediakan perkhidmatan langganan yang disebut Twitter Blue. Menurut laporan terbaru, perkhidmatan ini akan dilancarkan dalam masa terdekat dan harganya telah dinyatakan.

Keberadaan Twitter Blue pertama kali dilaporkan oleh pemberi maklumat Jane Manchun Wong dua minggu lalu. Perkhidmatan ini kini muncul dalam penyenaraian aplikasi Twitter di Apple App Store sebagai pembelian dalam aplikasi.


Dari senarai tersebut, Wong mendapati bahawa bayaran langganan Twitter Blue adalah USD 2.99 sebulan . Walaupun pengguna semasa tidak dapat melanggan Twitter Blue, Wong telah berjaya meneroka ciri-ciri baru yang akan ada dalam perkhidmatan ini.



Dengan membayar yuran langganan ini, pelanggan Twitter Blue akan dapat mengakses ciri yang disebut Mode Pembaca yang dapat memaparkan utas atau utas ke dalam teks yang lebih mudah dibaca.


Twitter baru-baru ini memperoleh Scroll dan Revue permulaan untuk meningkatkan pengalaman membaca pengguna dalam aplikasi. Pemerolehan permulaan dengan ciri ini masuk akal.




Selain itu, pengguna juga dapat mengubah warna ikon aplikasi Twitter. Pengguna yang suka penyesuaian juga dapat mengubah warna tema garis waktu Twitter, fitur yang saat ini tersedia di web tetapi tidak ada dalam aplikasi, seperti yang dikutip dari Tech Crunch, Sabtu (29/5/2021).


Pelanggan Twitter Blue juga dapat mengatur tweet kegemaran mereka ke dalam Koleksi. Ciri ini sepertinya versi Penanda Halaman terkini, tetapi dengan pilihan tambahan untuk memisahkan tweet ke dalam folder.


Pada bulan Mac, Wong juga mendapati bahawa Twitter Blue akan menyokong pilihan untuk membatalkan atau membatalkan tweet yang telah dikirim. Sayangnya tidak ada petunjuk mengenai kedatangan fitur suntingan yang telah lama diminta oleh pengguna media sosial dengan logo burung.


Sejak awal tahun ini, Twitter sememangnya mencari kaedah baru untuk mengewangkan platformnya. Syarikat yang diketuai oleh Jack Dorsey bergantung pada pengiklanan sebagai pendapatan utamanya, tetapi akhir-akhir ini pertumbuhan penggunanya terus perlahan.


Dalam beberapa bulan terakhir, Twitter juga telah membawa banyak perubahan pada platformnya melalui sejumlah ciri baru. Ciri-ciri itu termasuk Super Follows, Tip Jar, Twitter Spaces, dan banyak lagi.

Perkhidmatan Twitter Bayar Biru Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi, Harganya USD2.99 Perkhidmatan Twitter Bayar Biru Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi, Harganya USD2.99 Reviewed by thecekodok on 12:09:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.