PUBG Mobile Game Memberi Hadiah untuk Bulan Ramadhan

 


PUBG Mobile mengadakan pelbagai acara dengan pelbagai hadiah sepanjang bulan Ramadan. Hadiah berbeza-beza, dari telefon bimbit hingga item dalam permainan.

Salah satu acara tersebut adalah acara masuk yang disebut keinginan mingguan, yang sebelumnya juga telah diadakan. Dalam acara ini, pemain hanya perlu log masuk selama 7 hari dan mendapatkan hadiah.


Akan ada perkara baru setiap minggu dalam bulan Ramadhan yang penuh keberkatan ini, dari helmet wolfheart, paket berkat, sekerap kupon klasik, hingga Perlindungan Tingkat. Cara mendapatkan hadiah itu tidak sukar, anda hanya perlu pergi ke ruangan acara, pilih Tab yang Disyorkan, kemudian pilih Ramadan - Log Masuk Pakaian Pengembaraan.



Kemudian ada juga acara lain, di mana pemain mesti menyukai dan berkongsi catatan tertentu di akaun Facebook PUBG Mobile, kemudian memuat naik aktiviti pada bulan Ramadhan dengan bingkai Ramadan PUBG Mobile khas.


Setelah mengumumkan kolaborasi epik yang belum pernah terjadi sebelumnya dengan filem box office Godzilla VS. Kong, yang tayang perdana pada akhir bulan lalu. PUBG Mobile kini siap menghadirkan mod permainan eksklusif dengan kehadiran titan berukuran lebih dari 10 meter di peta Erangel dan Sanhok yang akan dilancarkan pada 11 Mei.


Video penggoda ke-2 untuk PUBG Mobile x Godzilla vs. Kong juga telah disiarkan dan boleh ditonton di sini.







Pada awal April, PUBG Mobile menambahkan peta baru bernama Karakin, yang dapat memuatkan 64 pemain. Karakin adalah peta baru yang ditawarkan oleh PUBG Mobile dengan ukuran 2x2 km.


Terdapat sekurang-kurangnya enam wilayah yang boleh dikunjungi pemain untuk menjarah barang. Sebahagian daripadanya termasuk Bahr Sahir, Al Habat, Hadiqa Nemo, Al Hayik, Kapal Kargo dan Bashara.


Karakin sendiri mempunyai tema padang pasir dengan bangunan kecil yang melekat padanya. Tidak seperti peta PUBG Mobile yang lain, di sini pemain akan sukar mencari rumah atau bangunan besar untuk mengelakkan tembakan musuh.

Previous Post Next Post

Contact Form