Top up bermula hari ini, bonus berganda dalam Call of Duty: Mobile

 


Call of Duty: Mobile memberikan promosi khas untuk pemain. Dapatkan mata tambahan tambahan setiap kali pemain membeli Mata COD.

Masih dalam Euforia Musim 3 di Garena Call of Duty: Mobile dengan tema Tokyo Escape. Pelbagai kandungan tambahan terus dioptimumkan untuk semua pemain.


Pelbagai mod, watak dan senjata baru sentiasa ditambah dan dipersembahkan khas untuk para pemain. Mendekati Lebaran, pelbagai acara menarik seperti memasak nastar dan mencari THR yang menawarkan hadiah menarik.


Beberapa hadiah, termasuk watak epik untuk PlayStation 5 (PS5), juga disampaikan untuk mengisi bulan Ramadan bagi para pemain.


Namun, rasanya tidak lengkap tanpa adanya mata wang maya atau apa yang dikenali sebagai COD Points yang menjadi medium pertukaran pemain untuk mendapatkan pelbagai barangan epik ke legenda.


Terutama menjelang Hari Raya, kali ini Garena Call of Duty: Mobile memberikan promo khas untuk anda yang akan membeli COD Points. Mulai hari ini hingga 14 Mei, anda akan mendapat Mata COD tambahan untuk setiap pembelian.


Sehingga semakin banyak yang anda beli akan membawa lebih banyak faedah untuk anda juga.


Adakah anda tidak sabar untuk membeli barang terbaru dengan segera di Garena Call of Duty: Mobile? Tunggu maklumat lebih lanjut hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form