Dapatkan Kulit AOV X BLEACH Eksklusif dari Acara Istimewa Senbonzakura

 


Anda boleh mendapatkan kulit kolaborasi khas AOV X BLEACH, Byakuya Kuchiki pada hari ini, 6 Mei 2021. Dapatkan kulit terbaru melalui acara khas yang disebut Senbonzakura.

Kulit Byakuya Kuchiki ini adalah kulit khas yang diberikan kepada Murad, bekerjasama dengan Manga Bleach. Acara Senbonzakura akan berlangsung dari 6 hingga 31 Mei 2021.


Selain dari Byakuya Kuchiki Skin, anda juga boleh mendapatkan beberapa Item Eksklusif untuk kolaborasi AOV X BLEACH, seperti Emote Cool Byakuya, Emote Ichigo Kurosaki, Emote Rukia Kuchiki, dan Battle Effect Bleach.



Pemain hanya perlu melengkapkan 6 tahap dan mencari Byakuya Kuchiki Skin dengan menggunakan sebilangan Baucar, atau Token Cherry Blossom. Berikut ini adalah penjelasan mengenai mekanisme Acara Senbonzakura.


Mekanisme Acara Senbonzakura

Akan ada 6 tahap yang mesti anda lalui untuk mendapatkan hadiah utama. Cari Bos di setiap kawasan untuk bergerak ke Tahap seterusnya. Bilangan kawasan yang akan dicari akan meningkat seiring kenaikannya.


Pemain boleh menggunakan Token Cherry Blossom yang diperoleh dari Fight for Zuka Event. Dengan memiliki token ini, anda dapat menjelajah tanpa perlu mengeluarkan sejumlah baucar di acara Senbonzakura.


Acara ini menceritakan bagaimana Byakuya Kuchiki bertemu Ichigo dan rakan-rakan. Anda harus mengalahkan Yasutora Sado, Uryu Ishida, Yoruichi Shihoin, Renji Abarai, Rukia Kuchiki, dan Ichigo Kurosaki.


Apabila anda mendapat hadiah utama Skin Byakuya Kuchiki, anda akan mendapat bingkai khasnya dengan segera.


Jadi tunggu apa lagi? Log masuk AOV anda sekarang dan periksa Acara Senbonzakura dalam permainan!

Previous Post Next Post

Contact Form