Video kesal Connell Twins tersebar di Twitter, ini adalah peraturan OnlyFans

 


Connell Twins, Christina O'Connell (Christy) dan Carlina O'Connell (Carly) mengatakan bahawa mereka kesal kerana video itu dikongsi di media sosial. Dia mengatakan ada peraturan dari OnlyFans, platform perkongsian video mereka yang mencabar, yang melarang penyebaran kandungan yang ada di sana.

"Anda boleh dipenjara berbilion-bilion, saya sudah selesai, apalagi," keluh si kembar seperti yang dilihat dari akaun gosip di Instagram @mintulgemintul.


"Sudah ada syarat dan ketentuan, Anda hanya (dapat melihat - merah) diberitahu kepada OnlyFans, anda tidak dapat membaginya, anda tidak dapat menjana wang. Dari Twitter, kami sudah mendapat banyak, kami akan menyenaraikan -in, kami akan memperbaikinya dengan sabar, mungkin sayang. memerlukan wang, tetapi mereka tidak menghargainya, "tambahnya.



Melihat laman web rasmi OnlyFans, memang terdapat syarat dan syarat yang jelas di sana. Semua kandungan di platform dimiliki oleh OnlyFans. Bahan tersebut dilindungi oleh hak cipta dan juga dapat dilindungi oleh tanda dagang atau undang-undang harta intelek lain.



Ini dijelaskan dengan jelas di bahagian 'Dasar penggunaan yang boleh diterima' OnlyFans:


"Jangan gunakan OnlyFans kecuali untuk penggunaan peribadi anda dan jangan menjual, menyewa, memindahkan atau berkongsi akaun anda atau Kandungan apa pun yang diperoleh daripada penggunaan OnlyFans oleh anda kepada atau dengan orang lain.


OnlyFans juga sering mengemas kini terma dan syarat mereka untuk kemudahan pengguna. Walaupun begitu, beberapa waktu yang lalu, OnlyFans secara senyap-senyap mengubah syarat perkhidmatannya dan membuat pengguna terkejut. Walaupun begitu, OnlyFans melakukan ini untuk kebaikan, mereka memutuskan untuk melarang sebarang aktiviti seksual awam.


Peraturan baru, menurut Syarat Perkhidmatan OnlyFans, melarang setiap video yang dirakam atau disiarkan dari tempat awam di mana orang ramai cenderung melihat aktiviti yang digambarkan.

Previous Post Next Post