Viral Meta TikTok Mobile Legends, gabungan Haram Bane, Faramis & Selena


 Sebelum ini diketahui bahawa feeder meta diggie Mobile Legends terkenal dalam acara MPL yang berprestij. Tetapi sekarang ada meta baru dengan bergantung pada kombinasi haram Bane, Faramis dan Selena.

Masih belum diketahui siapa perintis utama meta TikTok ini. Satu perkara yang pasti, gabungan Bane, Faramis dan Selena telah popular di platform media sosial TikTok dan Youtube.


Mengabaikan mekanik permainan, meta haram ini hanya tertumpu pada mendorong turet di satu lorong untuk sampai ke pangkalan lawan. Prosesnya bergantung pada kemampuan pasif pahlawan sokongan Bane dan Ulti, iaitu Faramis.



Bagi Selena, sebenarnya pilihan, kerana tanpa wira ini, meta ini masih dapat berfungsi dengan baik. Namun, untuk melicinkan aksi, perangkap Selena memainkan peranan penting.


Sebelum memulakan perlawanan, pastikan ejaan Bane dan Faramis sudah tiba. Tujuannya adalah agar mereka dapat segera bergerak ke tempat pelayan atau perangkap Selena berada.


Kemudian, untuk mempercepat permainan, Bane dan Faramis hanya fokus untuk mendorong menara di satu lorong. Tidak perlu menunggu kehadiran minion untuk memasuki menara lawan.


Kerana Bane memiliki keterampilan pasif dengan kerusakan yang sangat besar, dan ditambah dengan kemampuan Faramis yang dapat menghidupkan wira rakan sepasukan dalam beberapa saat.


Pasif yang digunakan oleh Bane boleh dikatakan mengabaikan pertahanan menara itu sendiri. Hanya dengan beberapa serangan, menara akan hancur dengan mudah.


Kemampuan Faramis untuk menghidupkan rakan sepasukan. Jadi, ketika dalam proses menyerang menara, Bane dan Faramis terbunuh, mereka berdua dapat hidup kembali untuk sementara waktu untuk mengembalikan kerosakan pada menara tersebut.


Sementara itu, Selena bertugas mengatur perangkap di wilayah lawan. Biasanya, pemain akan meletakkan perangkap di dinding atau langsung di menara, sehingga lawan tidak dapat mengesan atau mengambil perangkap.


Kemudian Bane dan Faramis hanya menggunakan mantra kedatangan yang kemudian diarahkan ke perangkap. Selepas itu, mereka berdua dapat bergerak sesuai dengan lokasi yang dimaksudkan dan terus menyerang menara.


Meta ini cukup menyusahkan lawan anda. Ini kerana kerusakan besar dari pasif Bane, dan kemampuan Faramis untuk menghidupkan kembali.b

Viral Meta TikTok Mobile Legends, gabungan Haram Bane, Faramis & Selena Viral Meta TikTok Mobile Legends, gabungan Haram Bane, Faramis & Selena Reviewed by thecekodok on 3:40:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.