10 Permainan Badminton Yang Boleh Dimainkan di Android dan iOS

 


Pada masa ini, terdapat banyak filem drama Racket Boys yang disiarkan di platform streaming dalam talian, Netflix. Tetapi sayangnya, filem ini menjadi viral kerana dianggap telah menghina Indonesia.

Dalam satu adegan dalam episod 5, dialog yang mendiskriminasi Indonesia terungkap. Untuk berita penuh, anda boleh membaca di Drakor Racket Boys yang disebut gangguan Indonesia.


Racket Boys adalah sebuah filem drama dengan tema sukan, iaitu Badminton. Baik kali ini, kami akan berkongsi maklumat yang berkaitan dengan permainan badminton yang boleh anda cuba.



Berikut adalah 10 permainan badminton yang boleh dimainkan di Android dan iOS. Tetapi perlu diingat, senarai permainan ini tidak diilhamkan oleh filem Racket Boys.


  1. Bulutangkis Liga oleh Rdfish Games
  2. Badminton Legend oleh Enjoysports
  3. Bulu Tangkis 3D oleh Giraffe Games Limited
  4. Badminton Blitz-Free 3D Multiplayer Sports Game oleh 707 Interactive: Fun Epic Casual Games
  5. Real Badminton World Legend Championship 2019 oleh Ketch Game Dev
  6. Badminton League 2019-Badminton Racket Game oleh Private Kara Studioa
  7. Badminton Super League oleh Accidental Genius
  8. Badminton Mania oleh Hex Mobile
  9. Real Badminton World Champion 2019 oleh Fun Game Sim Publishing
  10. Badminton Star-New Sports Game oleh UltronLightStudio

10 permainan badminton di atas mempunyai konsep yang serupa, iaitu menawarkan permainan badminton secara umum. Sebilangan perbezaan terletak pada ciri dan reka bentuk visual yang disediakan oleh pembangun.


Ukuran muat turunnya agak kecil, hanya berkisar antara 19-121mb dan tidak memerlukan spesifikasi telefon bimbit yang tinggi. 10 permainan itu mendapat ulasan yang berbeza-beza dari permainan, di mana penilaian diperoleh dari 3.6 / 5 hingga 4.5 / 5.


Ia sangat sesuai untuk pemain yang mempunyai hobi bermain badminton tetapi tidak sempat menghabiskan masa dan terhalang oleh jarak jauh. Oleh itu, anda boleh menyalurkan hobi anda hampir melalui 10 permainan badminton yang boleh anda mainkan di Android dan iOS.

Previous Post Next Post

Contact Form