10 Permainan Perlumbaan Mudah Alih yang Mirip dengan Fast and Furious yang Harus Anda Cuba

 


Dalam beberapa hari, peminat Fast and Furious dapat menonton siri terbaru filem ini. Tepat pada 16 Jun 2021, dengan judul Fast and Furious 9, anda dapat melihat aksi menakjubkan Vin Diesel dan rakan-rakannya.

Dari treler video yang beredar di internet, Fast and Furious 9 akan membawa kejutan kepada peminatnya. Watak Han Lue, yang dikatakan telah mati dalam siri The Fast and the Furious: Tokyo Drift, akan bergabung semula dengan pasukan Vin.


Tetapi belum diketahui bagaimana asal-usul pengembalian sosok Han. Daripada harus beranggapan, lebih baik menunggu filem itu dirilis secara rasmi di pawagam.


Sementara menunggu, anda boleh mencuba beberapa permainan perlumbaan mudah alih berikut. Mungkin ia boleh menjadi pencetus kepada anda, untuk lebih bersemangat untuk menunggu filem Fast and Furious 9.


Berikut adalah 10 permainan perlumbaan mudah alih yang serupa dengan Fast & Furious 9. Tetapi perlu diingat, yang dimaksudkan ialah permainan ini menuju ke perlumbaan kereta, bukan jalan cerita.


  1. Need for Speed: No Limit
  2. Real Racing 3
  3. Asphalt 9: Legends
  4. CarX Highway Racing
  5. CSR Racing 2
  6. Drift Max Pro
  7. Drag Racing: Streets
  8. Asphalt 8: Airborne
  9. Extreme Car Driving Simulator
  10. Rebel Racing

Sebagai catatan kecil, jika beberapa permainan di atas tidak tersedia ketika anda mencarinya di Google Play Store menggunakan telefon bimbit, maka anda dapat memastikan bahawa peranti yang anda gunakan tidak menyokong alias spesifikasi telefon bimbit terlalu rendah.


Oleh itu, pastikan spesifikasi telefon bimbit anda memenuhi syarat. Kerana beberapa permainan lumba bergerak kini mempunyai kualiti grafik yang menakjubkan.


Jadi ia memerlukan spesifikasi telefon bimbit yang cukup canggih. Belum lagi anda harus menyediakan simpanan besar.


Kerana ada beberapa permainan yang mempunyai ukuran muat turun yang cukup besar hingga 609mb seperti CarX Highway Racing. Semoga berjaya dan setelah bermain permainan, adakah anda tidak sabar menunggu pembebasan filem Fast and Furious 9? Jangan lupa untuk berkongsi di ruangan komen, anda.

Previous Post Next Post

Contact Form