OPPO Find X3 Pro 5G Menyambut Era 5G dengan Spesifikasi Keunggulan

 


Dunia teknologi dikejutkan dengan kehadiran teknologi 5G. Pengilang telefon pintar mula melancarkan produk secara agresif yang menyokong penggunaan teknologi ini. Salah satunya ialah OPPO, dengan produk OPPO Find X3 Pro 5G.

Selain 5G, pelbagai inovasi telefon pintar unggulan atau produk unggulan terbaru yang lain tidak kurang canggih dalam menyokong era 5G yang pantas. Seperti pengecasan pantas atau pengecasan pantas, visual yang boleh merosakkan pengguna, inovasi permainan, dan kamera canggih.


Tidak perlu risau, anda boleh mendapatkan inovasi yang disebutkan di atas di OPPO, melalui OPPO Find X3 Pro 5G.


OPPO Find X3 Pro 5G menyajikan rangkaian 5G yang memudahkan aktiviti harian banyak orang. Selain itu, OPPO Find X3 Pro 5G menyokong Pengecasan Kilat SuperVOOC 2.0 yang dapat mengecas bateri telefon pintar sebanyak 40% hanya dalam 10 minit. Produk ini juga menyediakan ciri pengecasan tanpa wayar AirWOOC 30W yang dapat mengecas hingga 100% hanya dalam 80 minit.


OPPO Find X3 Pro 5G juga dilengkapi skrin jernih. OPPO Find X3 Pro 5G mempunyai tahap ketepatan warna dan nisbah kontras yang tinggi dengan nisbah kontras dengan kadar penyegaran sehingga 120Hz. Dengan cara itu, OPPO Find X3 Pro 5G memberikan visual yang halus, halus dan pantas.


Bukan hanya itu, OPPO Find X3 Pro 5G menginovasikan kemudahan permainan pada produk mereka. Sekarang, anda boleh mengalami bermain permainan kelas grafik PC. Dengan pemproses Snapdragon 88, ia menyokong permainan dengan grafik tertinggi dengan lancar, selesa dan tanpa gangguan. OPPO Find X3 Pro 5G juga menyediakan kamera dengan kelas profesional. Dengan dua kamera utama 50MP, anda tidak perlu lagi membawa kamera berat.


OPPO Find X3 Pro 5G, dengan pilihan warna Gloss Black dan Blue

Previous Post Next Post

Contact Form