Inilah sebab pelayan Free Fire ditutup pada 8 Jun 2021


 Baru-baru ini (8/6), pelayan Free Fire (FF) ditutup buat sementara waktu. Penutupan akan bermula dari pukul 11.00 WIB sehingga selesai. Menurut anda apa alasannya?

Melalui Instagram Garena Free Fire Indonesia, mereka mendedahkan bahawa pelayan ditutup kerana pemeliharaan untuk kemas kini permainan. Banyak kemas kini menarik yang dapat dinikmati oleh pemain kemudian.


"Ini ditutup untuk kemas kini permainan, kami melakukan kemas kini permainan secara berkala untuk meningkatkan mutu permainan. Biasanya dilakukan sebulan sekali," kata PR & Komunikasi Garena.



Beberapa kemas kini dan ciri terkini yang ditambahkan, iaitu acara Rampage New Dawn dan fitur Perintah Audio. Kemudian ada juga musim terbaru Clash Squad Rank Grand Master dan penambahan senjata SMG-Mini Uzi yang baru.







Bukan hanya itu, masih ada banyak keseronokan yang dapat dinikmati oleh pemain dari kemas kini ini. Namun, Putri menekankan bahawa kemas kini yang paling dinantikan adalah New Mode Rampage, salah satu acara terbesar di FF.


Kemas kini juga berlaku dalam Pet Rumble Mode dengan menyediakan jodoh, permainan mini dan kemahiran baru. Kemahiran baru yang ada ini ada di sini untuk Pranksters dengan kemampuan untuk melemparkan perangkap.


"Akses awal ke Pet Rumble diterima dengan baik oleh pemain di patch sebelumnya. Kami menyediakan mod ini untuk semua pemain dengan Matching setelah patch ini sehingga semua orang dapat beratur dan menikmatinya !," tulis Garena Free Fire Indonesia.


Tidak perlu menunggu lama untuk anda yang ingin bermain Free Fire lagi. Kerana mereka telah selesai melakukan penyelenggaraan dan pelayan telah dibuka semula.


"Pelayan telah dibuka semula! Mari masuk segera dan lihat semua ciri baru khusus untuk Rampage khas ini," tulis Garena Free Fire Indonesia.

Inilah sebab pelayan Free Fire ditutup pada 8 Jun 2021 Inilah sebab pelayan Free Fire ditutup pada 8 Jun 2021 Reviewed by thecekodok on 3:14:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.