Barack Obama Bercakap Tentang Agama Baru Sekiranya UFO Dijumpai

 


Bekas presiden Amerika Syarikat, Barack Obama, bergabung untuk membincangkan fenomena UFO atau benda terbang yang tidak dikenali, yang kemudian mengesahkan video tersebut. Dia meramalkan beberapa akibat sekiranya UFO benar-benar wujud.

Obama mengatakan bahawa dia benar-benar ingin mengetahui apa sebenarnya UFO, yang videonya telah disahkan oleh Pentagon. Sekiranya UFO dan makhluk asing disahkan wujud, maka mungkin Amerika Syarikat akan menghabiskan banyak wang untuk mempertahankan diri dan agama baru akan muncul.


Dalam senario alien yang dijumpai, Obama mengatakan bahawa dia berharap dapat menjadikan manusia lebih kuat, tidak lagi berperang.


"Perbezaan yang ada di planet ini adalah nyata, besar, dan menimbulkan tragedi serta kebahagiaan. Perkara terbaik yang dapat kita lakukan adalah saling memperlakukan dengan lebih baik. Kerana kita semua adalah kita," kata Obama.


"Saya berharap bahawa memiliki pengetahuan asing di luar sana akan memperkuat perasaan orang bahawa apa yang kita ada (sebagai manusia) penting," tambahnya.


Sekiranya UFO dan makhluk asing ada, Barack Obama meramalkan akan ada banyak argumen, misalnya, mengenai perlunya sistem senjata untuk mempertahankan diri. Di samping itu, mungkin juga ada agama baru, walaupun dia tidak menjelaskannya lebih jauh.


"Dan agama-agama baru akan muncul dan siapa yang tahu apa jenis argumen yang akan keluar. Kami pandai membuat hujah antara satu sama lain," katanya .

Dalam wawancara sebelumnya, Obama mengatakan bahawa dia tidak tahu apa-apa mengenai UFO walaupun dia memiliki akses luas ke perisikan atau data lain ketika bertugas sebagai presiden AS.


"Saya bertanya ketika saya berada di pejabat. Saya serius, ada video dan rakaman objek di ruang angkasa yang kami tidak tahu pasti apa itu," kata Obama.


"Kami tidak dapat menjelaskan bagaimana mereka bergerak, jalan mereka. Mereka tidak mempunyai pola yang dapat dijelaskan dan saya rasa orang menganggapnya serius, cuba menyiasatnya dan mengetahui apa itu," lanjut Barack Obama.

Barack Obama Bercakap Tentang Agama Baru Sekiranya UFO Dijumpai Barack Obama Bercakap Tentang Agama Baru Sekiranya UFO Dijumpai Reviewed by thecekodok on 1:21:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.