Game Indonesia Babol The Walking Box Melancarkan Demo di Steam

 


Babol The Walking Box, permainan yang dibuat oleh pemaju Indonesia, Gamecom Team Studio, telah merilis demo di Steam. Demo ini tersedia sehingga tarikh pelancaran rasmi, 26 Jun 2021.

Dengan kerjasama ChiliDog Interactive, Babol The Walking Box siap dilancarkan untuk PC pada 26 Jun. Klik di sini untuk pautan demo Babol The Walking Box di Steam. Permainan ini juga terdapat dalam 13 bahasa.


"Sebenarnya, pembuatan permainan ini lebih awal daripada A Day Without Me, tetapi kerana pada masa itu kami masih belum pasti, oleh itu kami bekerja pada A Day Without Me pertama pada tahun 2019," kata Nanda Gamecom, CEO 


Dia menyatakan bahawa Babol sendiri telah dijalankan sejak tahun 2018. Lebih kurang kemajuannya mencapai 90 peratus. Tetapi sayangnya ia terpaksa ditangguhkan dan mengutamakan pengembangan A Day Without Me.


Kemudian rombongannya mula meneruskan Babol pada bulan Mac dan selesai pada akhir Mei untuk versi PC. Nanda mendedahkan bahawa versi PS4, PS5, Xbox dan Nintendo Switch sedang diproses oleh penerbit dan akan menyusul kemudian.


ChiliDog Interactive adalah penerbit permainan Rusia, yang membantu melancarkan Gamecom Team Studio's A Day Without Me di konsol Next-Gen. Permainan ini siap tiba antara Q3 atau Q4 2021.


"Ya (ya), A Day Without Me akan dirilis di PlayStation dan Xbox, sama ada model lama atau di Next-Gen," kata Nanda


Nanda juga berharap bahawa A Day Without Me akan menjadi salah satu permainan Indonesia pertama yang akan dikeluarkan di konsol Next-Gen, iaitu PlayStation 5 dan Xbox Series S / X. Kemudian diikuti dengan permainan baru mereka, iaitu Babol The Walking Box.

Previous Post Next Post

Contact Form