BTS Meal Diterima dengan Bersemangat oleh BTS Army

 


BTS Meal benar-benar disambut dengan penuh semangat oleh BTS Army yang tidak lain adalah peminat garis keras boy band terkenal di dunia ini. Menurut anda apa yang menjadikan Makanan BTS ini istimewa dari menu lain sehingga terdapat barisan di mana-mana? Ketahui, Ayuh.


Peminat BTS yang dikenali sebagai Army memang endemik dan di seluruh dunia. Adalah wajar bahawa mereka akan menyambut semua perkara BTS dengan penuh semangat. Nah, baru-baru ini McD mengeluarkan menu terbarunya, BTS Meal, yang kini tersedia di dunia.


Kehadiran BTS Meal benar-benar disambut dengan penuh semangat oleh barisan BTS Army. Sebenarnya, hampir semua cawangan McD dipenuhi dengan barisan untuk membeli BTS Meal. 


Dalam era pandemi ini, orang ramai dihindari oleh banyak dari kita. Jadi ini menjadikan Pasukan Petugas Covid-19 melompat masuk dan bahkan menutup beberapa cawangan McD yang mendorong orang ramai untuk mengabaikan protokol. Jadi, apakah ciri khas BTS Meal ini dari menu McD yang lain?


Hidangan BTS istimewa terdiri daripada 9 pcs Chicken McNugget, kentang goreng, satu gelas Coca Cola, dan dua sos khas, cili manis dan sos cajun.


McDonald menjelaskan keistimewaan pakej BTS Meal ini, iaitu membuat menu yang disukai oleh ahli BTS. Nah, yang menarik ternyata di mana sahaja BTS pergi mereka biasanya membeli McD. Wow, jangan terkejut jika Mcd membuat menu khas untuk edisi BTS.


Keistimewaan yang pasti dinantikan peminat BTS adalah pembungkusan. Jadi, bungkusannya khas berwarna ungu untuk Chicken McNugget dan minumannya. Di samping itu, dua sos khas untuk bungkus Meal BTS adalah salah satu barang koleksi yang dicari oleh ARMY .


Hei, anda rasa anda telah memesan atau merasai menu BTS Meal ini? Kabarnya menu istimewa ini tidak hanya tersedia untuk satu hari, anda tahu, tetapi untuk bulan berikutnya. Jadi, bagi anda yang ingin tahu dan ingin merasainya, masih ada masa dan sudah tentu jika anda membeli secara langsung, tetap patuhi protokol kesihatan.

Previous Post Next Post

Contact Form