Comeback Drama School 2021 Dibintangi oleh Artis Muda Popular, Ada?

 


Berita baik untuk peminat drama Korea untuk siri Sekolah. Setelah gagal menghasilkan pada tahun 2020, siri ini dikhabarkan akan kembali dengan barisan pemain teratas Korea Selatan. Drama School 2021 dijadualkan ditayangkan sekitar November dengan konsep yang lebih segar. Baiklah, artis yang merancang untuk membintangi drama bersiri School 2021 adalah:

Kim Young Dae

Artis pertama yang secara rasmi menyertai produksi drama School 2021 ialah Kim Young Dae. Artis yang dilahirkan pada tahun 1996 dibariskan sebagai pemain utama drama ini di sekolah. Young Dae sendiri dirancang untuk memainkan peranan sebagai Jung Young Joo.


Kim Young Dae memulakan debutnya dalam drama Item pada tahun 2019. Namanya menjadi semakin popular setelah membintangi drama Luar Biasa You and The Penthouse. Kini, Young Dae adalah artis muda yang paling berpengaruh di Korea Selatan.


Kim Yo Han

Seperti Young Dae, Kim Yo Han adalah artis muda yang baru memulakan debutnya. Tetapi namanya telah bergema di seluruh Korea sebagai idola. Kim Yo Han mendapat banyak perhatian setelah membintangi drama sulungnya, A Love So Beautiful. Dalam drama tersebut, Yo Han berperanan sebagai pelajar sekolah dengan keperibadian yang baik dan sangat dikagumi oleh ramai wanita.


Yo Han sendiri berbaris sebagai watak utama. Dia mendapat watak Gong Ki Joon, pemain taekwondo yang berjaya dengan anugerah pingat gangsa di Pertandingan Atletik Nasional. Malangnya, dia cedera dan ayahnya muflis. Dia meninggalkan taekwondo dan memasuki sekolah vokasional.


Hwang Bo Reum Byeol


Baru-baru ini pasukan produksi School 2021 membocorkan nama ketua wanita yang akan bergabung dengan Young Dae dan Yo Han. Artis muda adalah Hwang Bo Reum Byeol.


Miss Chunhyang Beauty Pageant 2019 memulai debutnya sebagai artis menerusi drama The World of My 17. Byeol juga membintangi filem pendek Departure Sun. Byeol juga membintangi drama Dear M sebagai Choi Ro Sa. Dalam drama School 2021, artis muda ini mendapat peranan sebagai Kang Seo Young.


Cho Yi Hyun

Seterusnya ada Cho Yi Hyun yang akan memerankan Jin Ji Won. Dia adalah seorang gadis sekolah menengah yang mempunyai impian besar walaupun terdapat konflik besar dengan ibunya. Ji Hyun sendiri juga merupakan artis muda berbakat yang telah memulakan debutnya sejak 2018.


Yi Hyun membintangi banyak drama popular walaupun hanya sebagai pelakon penyokong. Beberapa drama yang dibintangi oleh artis muda ini adalah Less Tha Evil, My Country: The New Age, Hospital Playlist 1 & 2, Hon to Buy a Friend dan Kita Semua Sudah Mati. Tuan-tuan, adakah anda pernah menonton drama Yi Hyun?


School 2021 adalah drama yang paling dinanti-nantikan setelah produksi drama School 2020 yang gagal. Seperti siri sebelumnya, drama ini diharapkan akan menjadi kejayaan besar dan menjadi pengenalan kepada artis terkenal Korea Selatan. Bagaimana dengan wanita, tidak sabar menunggu drama ini, bukan?

Previous Post Next Post

Contact Form